Hoe kan/komt dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem

PROCRASTINATOR
Donateur
22 aug 2005
29.984
53.912
Kampen (Overijssel)
Wat gaat hier fout?
Ik heb van alles geprobeerd maar ik blijf dit zien.

710i1t.jpg


Het is anderen ook gelukt.
 
misschien is het niet zichtbaar dat er een groot aantal spaties staan en je zo over de 40 tekens heen zit ?
probeer, als je die mogelijkheid hebt , eens op een windows pc, of het dan wel lukt.
 
Hahaha, zou dat kunnen? Ik heb het ook zonder spaties geprobeerd maar nog niet op een Windows machine.
Ik ga het zo eens proberen.
 
deze 'content' heb ik even geraporteerd/ gemeld dus misschien komt er een handige moderator die even voor je wilt kijken.
Grote kans dat er een lollige moderator langskomt en je grappig bedoelde handtekening geeft die je dan zelf weer mag proberen aan te passen ;)
 
Ik denk, hoe lollig dat ook mag klinken, dat dit niet de bedoeling is van een profielpagina en misschien zelfs niet eens mag? Mijn profiel sluiten en mij bannen mag dan weer wel mocht ik mij onbetamelijk hebben gedragen. Zou ook raar zijn aangezien ik een vraag heb gesteld hoe dit nu komt dat ik dit weer niet zelf kan terwijl anderen dat weer wel kunnen. Maar goed ik wacht het wel af.
 
Ik denk, hoe lollig dat ook mag klinken, dat dit niet de bedoeling is van een profielpagina en misschien zelfs niet eens mag? Mijn profiel sluiten en mij bannen mag dan weer wel mocht ik mij onbetamelijk hebben gedragen. Zou ook raar zijn aangezien ik een vraag heb gesteld hoe dit nu komt dat ik dit weer niet zelf kan terwijl anderen dat weer wel kunnen. Maar goed ik wacht het wel af.

Mocht je je nu echt heel erg gaan opwinden dat ik je ondertitel wel kan aanpassen: Ik moest toch weten of ik wel je ondertitel kon aanpassen voordat ik jou zou vragen wat je daar eigenlijk wil hebben staan ? Dan zou ik nl best zo vriendelijk willen zijn dat voor jou daar neer te zetten.

Tenzij je principieel vind dat ik niet aan jouw profiel mag komen, in dat geval: Heb ik lekker toch gedaan, en nu ?
 
Geinig, niet een die belast is met het moderatorschap heeft gereageerd. Had ik niet verwacht, wat een betrokkenheid.

Grappig ????

Ik heb 3 dagen onder de motorkap van M-F gezocht of en hoe ik jou zou kunnen helpen met je ondertitel !!

En dan zo'n opmerking als dank.... geen wonder dat mijn betrokkenheid aan het afsterven is als je het voor zulke gebruikers moet doen !!









oke, deze reply slaat nergens op. M-F heeft natuurlijk niet eens een motorkap |(
 
bijna eind van het jaar, dit topic komt natuurlijk gelijk naar boven bij de verkiezingen ;)

Overigens heb je de ondertitel aangepast onder zijn gebruikers naam, net als dat ik captain crunch ben sinds ik een slaapmat heb waar men jaloers op is.
dat kan alleen een Mod aanpassen.

ik wil ook wel Leipe shit ouwe
dave de master.jpg
 
bijna eind van het jaar, dit topic komt natuurlijk gelijk naar boven bij de verkiezingen ;)

Overigens heb je de ondertitel aangepast onder zijn gebruikers naam, net als dat ik captain crunch ben sinds ik een slaapmat heb waar men jaloers op is.
dat kan alleen een Mod aanpassen.

ik wil ook wel Leipe shit ouwe
Bekijk bijlage 1337915

Ook toen ik die titel 5 x op rij won heb ik altijd al gezegd dat de verkiezing niet gaat om wie de beste is, maar simpelweg wie het meest aanwezig is. Aangezien een aantal andere mods anderen toch wat minder on-line zijn de laatste tijd....ga ik dit jaar sowieso weer winnen, als mijn hypothese klopt O-)

Ik heb dat veld aangepast wat hij op de door hem geplaatste afbeelding aangeeft. Zou dat niet de bedoeling zijn geweest ?

Als ie nou gewoon s zegt wat er moet komen te staan maak ik misschien nog kans weer een stemmetje te winnen *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan