Hoe kentekenlicht te monteren?

Dawid127

Die hard MF'er
23 feb 2012
292
13
Utrecht
Beste MF'ers,

Ik ben binnenkort van plan om een ritje naar Sauerland te maken.. vandaar ik nu besluit toch maar kentekenverlichting te nemen.

Alleen, hoe kan hier nou iets op monteren? Weten jullie misschien iets? Nieuwe lamp voor de bandit?

Ik wil wel een taartschep vermijden.

Groeten,

Dawid
 
402032658.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er zijn kentekenplaathouders met kentekenverlichting, of losse lichtbalkjes (3-5 LED's) die je op eerder genoemde kentekenplaathouder kunt monteren, aangenomen dat je een beetje ruimte boven je plaat zelf hebt.
 
heb ooit eens een 'boutje' gekocht waar een lampje in zat. monteer je op de rand van de kentekenplaat en een draadje naar je achterlicht. Motor inmiddels naar de sloop maar ik heb het wel ergens bewaard. ik kan even zoeken als he wilt...
 
mazzel, lag in dat bakje met dingetjes die bewaard moesten worden. Meestal vind je zoiets nooit meet rerug.

full


ergens in de bovenkant van de kentekenplaat (of iets wat daar in de buurt zit) een gaatje boren waar het schroefdraadgedeelte doorheen kan. draadje aan het achterlicht en klaar.
ik heb hem niet meer nodig...
 
mazzel, lag in dat bakje met dingetjes die bewaard moesten worden. Meestal vind je zoiets nooit meet rerug.

[afbeelding]

ergens in de bovenkant van de kentekenplaat (of iets wat daar in de buurt zit) een gaatje boren waar het schroefdraadgedeelte doorheen kan. draadje aan het achterlicht en klaar.
ik heb hem niet meer nodig...
yup.. werkt goed genoeg...

full


die zwarte dopjes zijn kunstof boutjes met een ledje erin... gewoon aan achterlicht verbonden ... nog nooit problemen mee gehad ...
 
Boete is 35 euro. Toch weer een volle tank.
Hav, dat ziet er goed uit!
35,- ze weten echt niet meer waar ze verdorie het geld vandaan moeten halen... |(

de keren dat ik staande ben gehouden... ging meestal om inhaalgedrag e.d. ... is er in ieder geval nog nooit iets over de kentekenverlichting gezecht... lawaai pijpjes werd in ieder geval minder op prijs gesteld... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan