Hoe kettingslot van de grond houden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow.. verslik mij zowat in mn eten.
Kijk anders ook even naar je eigen bijdrage in deze discussie en naar wat de TS vraagt.

Vooral na jouw reactie had ik niet verwacht dat je het alsnog verbeterd had, het maakte toch niets uit ?


@Roy "R"acing ik hoop dat je inmiddels wat nuttige info hebt en zou met die mensen verder via pb gaan overleggen, aan dit soort volk heb je gewoon helemaal niets !
 
Wow.. verslik mij zowat in mn eten.
Kijk anders ook even naar je eigen bijdrage in deze discussie en naar wat de TS vraagt.

Vooral na jouw reactie had ik niet verwacht dat je het alsnog verbeterd had, het maakte toch niets uit ?


@Roy "R"acing ik hoop dat je inmiddels wat nuttige info hebt en zou met die mensen verder via pb gaan overleggen, aan dit soort volk heb je gewoon helemaal niets !

Ja ik vind het niet gek dat sommige nieuwe gebruikers na 1post niet meer terugkomen...

Ik heb wàt info... maar vooral dat ik niet teveel moet verwachten aan zinnige antwoorden 🤷🏻‍♂️
 
Bij mij thuis heb ik een garage onder het huis
ik heb op 2 hoog een slaapkamerraam die boven de garagepoort zit
nu loop ik met het idee om een stoeptegel 300x300 uit het raam te laten vallen
en voor ik los laat roep ik nog naar ‘m van “wat moet dat daar”
in de hoop dat ie naar boven kijk en de tegel ziet
wat denken jullie zal ik de tegel hoogkant of plat laten vallen :?
De tegel zal een zo aerodynamisch mogelijke vorm aannemen. Ik denk dus niet plat.

Of het moet zijn dat je er iets zwaars onder hangt. Dan werkt de tegel als een soort parachute.
 
Sorry voor de afdwaling, zat inderdaad niks concreets bij. Liet me weer leiden door allerlei niet relevante info hier op het forum. Gebeurt wel vaker hier.
Maar als je bij je garage woon is mijn eerdere opmerking misschien wel bruikbaar. Een "stil"alarm bij je bed. Dan maakt het niet uit wat ze willen gebruiken, ze krijgen dan de kans niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan