hoe kleine kinderen te vervoeren in een zijspan

bachclup

Rookie
30 jul 2006
3
0
pannerden
Hallo,

Wij twee enthousiaste HD rijders hebben een span gekocht en willen daar volgend jaar onze zoon van nu bijna 1 jaar in gaan vervoeren.
Maar hoe kunnen wij dit het beste doen.

Alle tips zijn van harte welkom en kijken al uit naar een eerste treffen!

Groetjes
Dianne
 
er zijn ook mensen die zich even netjes voorstellen en niet meteen met vragen komen... |(
 
Welkom,..ons dochtertje is nu 16 maanden,..ze is nog niet meegeweest in het span. Ik zat er zelf aan te denken een autostoeltje vast te maken ipv de zitting die er nu in zit! Helmpje,..fietshelmpje????
 
Hallo Faithy,

Sorry....maar ik wist niet dat het verplicht was....
Maar zoals ik al wel had laten weten zijn wij 2 enthousiaste HD rijders met een zoon van bijna 1 jaar.
Mijn man rijdt al 18 jaar en ik zelf 6...
Wij rijden +/- 8000 km per jaar.
De bedoeling is dat we in het najaar/winter de bak laten aanbouwen bij verstegen en wij beiden les nemen bij Treffers in Lelystad.
Daarna mijn sportster in ruilen voor iets zwaarders zodat we beiden zijspan en ''los'' kunnen rijden als we eens een meidenweekend of rally in het buitenland hebben.
We zijn lid van HD 't centrum in Utrecht!
Hopelijk heb je zo een beetje idee en dus zou ik zeggen...kom nu maar op met de tips ....Faity!

Groetjes
Dianne
 
Welkom,..ons dochtertje is nu 16 maanden,..ze is nog niet meegeweest in het span. Ik zat er zelf aan te denken een autostoeltje vast te maken ipv de zitting die er nu in zit! Helmpje,..fietshelmpje????

Hallo,
Wij zitten ook te denken aan een autostoeltje op de zitting te zetten zodat hij in ieder geval stevig vast zit.
Over een helmpje daar zitten we te denken aan een skihelm want die zijn iets langer(net als een gewone helm) en ook een stuk lichter dan een motorhelm voor kinderen want die kunnen ze pas op als ze 4 a 5 zijn ivm hun nek.
Alleen dan nog iets verzinnen als bril want ik ben bang dat een bril niet blijft zitten wil nu al geen bril of pet op!

Groetjes en alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes
dianne *D
 
Goed dat je les neemt,....je zou anders nog wel eens onaangenaam verrast kunnen worden. Is echt heel anders dan solo.! Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan