hoe kom ik aan gekleurde bougiekabels?

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.086
9.304
Purmerend
ik ben intussen aan vervangende bougiekabels toe.
nu wil ik gelijk de boel een beetje pimpen.
dat gaat natuurlijk prachtig met flitsende gele bougiekabels.
de autoboeren hier in het dorp verkopen wel blauwe siliconenkabels maar die zijn afgewerkt voor bepaalde modellen auto's compleet met kappen en eindstukjes.
en veel te duur natuurlijk.

motozoom/louis verkoopt gekleurde kabel maar in stukjes van een meter.
ik heb voor de guzzi ongeveer twee keer 65CM nodig en voor de BMW 40.
da's dus samen 210CM dan moet ik dus vier stukken kopen |(
ebay lukt ook maar dan zit je te knoeien met overmaken en een hoop porto voor een paar euro handel.

Weet iemand een leverancier die dat spul gewoon op de rol verkoopt?
liefst amsterdam/ zaanstreek zodat ik er gewoon langs kan rijden en er geen porto bijkomt.
 
Bij louis.de is het 4 Euro de meter, en je hebt 3 meter nodig.....dus waar hebben we het over :?

even blijven rekenen: hoe haal je 2x 65 cm en 2x40 cm uit drie stukken van een meter :? :?

ik wil die rommel gewoon van de rol kopen, ik heb geen zin om twee stukken van 35 cm en twee stukken van 60 cm weg te gooien.
en dan ook nog 5 euro porto te betalen.
er is toch wel iemand die dat spul verkoopt?, geld weggooien kan altijd nog
 
even blijven rekenen: hoe haal je 2x 65 cm en 2x40 cm uit drie stukken van een meter :? :?

ik wil die rommel gewoon van de rol kopen, ik heb geen zin om twee stukken van 35 cm en twee stukken van 60 cm weg te gooien.
en dan ook nog 5 euro porto te betalen.
er is toch wel iemand die dat spul verkoopt?, geld weggooien kan altijd nog
uit meter 1: 1 X 65 (35 cm over)
uit meter 2: 1 X 65 (35 cm over)
uit meter 3: 2 X 40 (20 cm over)

dus toch ;)
 
uit meter 1: 1 X 65 (35 cm over)
uit meter 2: 1 X 65 (35 cm over)
uit meter 3: 2 X 40 (20 cm over)

dus toch ;)

|( |( |( :( , hoef ik slechts negentig centimeter aan te schaffen om weg te gooien.

[later toegevoegd]
ik vind motorrijden om spullen te kopen recreatief gebruik, dat mag dus wat kosten.

ik heb dit topic ook niet opgestart om twee euro uit te sparen maar om een adres in de buurt te vinden waar ik gewoon een paar meter kan kopen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan