Hoe kom ik aan Sv650 Rood??

jaccobird

MF veteraan
26 jun 2002
1.150
135
We hebben een onderbakie gekocht voor de sv maar nu moet hij nog in de kleur gespoten worden, dit wilde ik zelf doen maar nu blijkt dat de kleur rood niet in het gamma van motip zit.

Waar haal ik verf??? wie weet wat Sv 650 1999 rood.
 
Ik heb verf voor mijn SV hier laten maken.
Moet je met een stuk kuip komen en dan maken ze die kleur na. Is een stuk goedkoper dan origineel Suzuki verf.

www.spectrumverf.nl

Weet iemand ook een bedrijf in het Noorden, die verf maakt naar aanleiding van de kuipdelen die je laat zien, i.v.m. verkleuring van de kuipdelen ben ik bang dat de originele verfkleur iets afwijkt.
 
laat me verf als ie niet te krijgen is altijd mengen in een beter verf speciaal handel. Ik wil het anders ook wel ophalen als het in de noord is Jacco, moet je alleen ff langs komen.

ps. hoe is je nieuwe auto?
 
laat me verf als ie niet te krijgen is altijd mengen in een beter verf speciaal handel. Ik wil het anders ook wel ophalen als het in de noord is Jacco, moet je alleen ff langs komen.

ps. hoe is je nieuwe auto?

Okee, auto is prima stuurt lekker voor een blik, alleen ik zit constant in de abs bij hard remmen, m'n schijven zullen nu wel langer mee gaan als bij de vorige :P
 
Ik heb verf voor mijn SV hier laten maken.
Moet je met een stuk kuip komen en dan maken ze die kleur na. Is een stuk goedkoper dan origineel Suzuki verf.

www.spectrumverf.nl


Ik ben er ook geweest ze kunnen de verf maken, maaaarrrr voor 1/4 liter incl lak harder en verdunner ruim 100 Pleuro dat doen we dan maar ff niet.

Dan naar Japarts daar 59 Euro ook niet goedkoop maar ja....
 
Ik ben er ook geweest ze kunnen de verf maken, maaaarrrr voor 1/4 liter incl lak harder en verdunner ruim 100 Pleuro dat doen we dan maar ff niet.

Dan naar Japarts daar 59 Euro ook niet goedkoop maar ja....
He ???????????
Snap er nix van. Ik was voor een spuitbus 15 euro kwijt. Lak harder, verdunner ??
Dat heb je toch niet nodig, heb je ze wel vertelt dat je het in een spuitbus wilt.
Vreemd :? :?
 
He ???????????
Snap er nix van. Ik was voor een spuitbus 15 euro kwijt. Lak harder, verdunner ??
Dat heb je toch niet nodig, heb je ze wel vertelt dat je het in een spuitbus wilt.
Vreemd :? :?


Sv rood 1999 bestaat uit meerdere kleuren rood waar ook nog parelmoer in zit dus een enkele kleur zat er niet in, helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan