hoe kom ik bij mn voortandwiel?

Bij een standaard cb750 kan het kapje er al moeilijk vanaf, als je een nico-zwakker achtervork gemonteerd hebt die toch wat dikker is, krijg je idd een probleem.
Teken de plek af waar 't probleem zit, haal de achtervork los, en verwijder het kapje, en slijp vervolgens op een NETTE manier het materiaal weg wat problemen veroorzaakt.
 
Een"Nico zwakker achtervork"??????? :?
Deze geweldige vakman heet Nico Bakker. :}
Ik snap deze spot niet. :?
Zal wel jaloezie zijn. :(
Bij het slijpen in zijn producten, wordt de boel idd zwakker. :r

Nico zwakker was zijn bijnaam 20+ jaar geleden al, en is niet negatief bedoeld.
(iedereen die een beetje in de motorwereld zat/zit zou dat toch eigenlijk moeten weten :X )
 
Gaat ook helemaal goed komen ;)

Is alleen de hobby motor waardoor ik er met vlagen heel druk mee ben maar andere zaken toch voor gaan. Heb m al 5 jaar en als we nu 5 jaar verder zijn is ie helemaal op zn aller aller mooist *D

Eerst zo snel mogelijk door een kennis een mooi bokje laten lassen zodat ik een as door de bevestiging van de middenbok kan steken en m dan in het midden kan ondersteunen. Als ik daar een bok voor heb kan ik met veel dingen eindelijk eens flink aan de slag zoals de tandwielen :)

Wil eerdaags een foto reeks maken met details ervan en maak daar dan een topic over aan dat ik niet het hele forum bevuil met topics over mijn lange termijn project ;)

Is het al klaar O-) O-) :X :X

Nee zonder flauwekul, we wachten rustig af, en in de tussentijd wens ik je iig veel suuk-6
 
Terug
Bovenaan Onderaan