Hoe kom ik in contact met Maximum???

Reneee

MF'er
6 okt 2001
67
0
Winterswijk
Ik wil graag een vraag (over mijn uitlaten)stellen aan Maximum, maar hoe kan ik nou in conctact met hem komen via MF???

Groenten, René :]
 
kijk bij een post van hem bij het profiel (blauwe envelope)

en zijn E-mail adres staat daar

maxfire80@hotmail.com

:)
 
... Maar als je het per se via het forum wilt doen ipv mail, dan een berichtje posten en afwachten... In de topic de naam vermelden wil vaak dan wel helpen... :)
 
Maar als je het per se via het forum wilt doen ipv mail, dan een berichtje posten en afwachten... In de topic de naam vermelden wil vaak dan wel helpen

Probleem is dan dat er een heleboel topics verschijnen die gericht zijn op 1 persoon.

En dan \"werkt\" het forum niet meer.
In het oude forum zat natuurlijk wel zo\'n \"private message\" functie.

Denk dat je toch beter een mailtje/ICQ kunt sturen in dit geval, of de vraag zo stellen dat anderen ook kunnen helpen.
 
Probleem is dan dat er een heleboel topics verschijnen die gericht zijn op 1 persoon.

En dan \"werkt\" het forum niet meer.
In het oude forum zat natuurlijk wel zo\'n \"private message\" functie.

Denk dat je toch beter een mailtje/ICQ kunt sturen in dit geval, of de vraag zo stellen dat anderen ook kunnen helpen.
Is natuurlijk veel beter, maar als het toch moet... Veel mensen bang tegenwoordig met het verstrekken van hun mail-adres... In dit geval: Ik weet niet eens het verschil tussen pijpen voor van het oude of nieuwe model, laat staan da\'k weet of ze uitwisselbaar zijn... En de algemene post heeft in dit geval nog niets opgeleverd... Wellicht een req. om de topicnaam aan te passen of zo? Ik probeer maar mee te denken... :)
 
Laatst bewerkt:
Op Zondag 28 oktober 2001 23:05 schreef DeGroteMuis het volgende:In dit geval: Ik weet niet eens het verschil tussen pijpen ...

Daar hoef je je ook geen zorgen om te maken, denk eerder dat je vriendin dat moet doen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan