hoe kom ik van mijn rommel af

ben gecertificeerd electrobeet dus verwacht niet teveel slimme antwoorden van mij op dat gebied, zou regelaar even kunen wisselen met de mijne zien of het helpt, kwestie van elimineren, veranderd er niets is het de dynamo? :?

en even wat anders aan alle noordelijke caferaceraars: anybody zin om gezamelijk de road rocket run te bezoeken? ga dr toch heen en hoe meer zielen hoe meer vreugd of iets in die sfeer :]
 



Gea Automaterialen !!! [url=http://www.gea-automaterialen.nl]www.gea-automaterialen.nl


is een klant van me en hebben deze voor me besteld .... duurde een weekje
maar maakt het klassieker helemaal af !!!!

laat mijn pa morgen wel even naar mijn dealer rijden ... die meten de boel
door en dan weten we wel wat het is denk ik ..... zal wel goed komen
ben nog niet aan de poten toe gekomen ... eerst ff terugbrengen ???
 
uitlaat eerst flink en goed schoonmaken (roterende staalborstel, schuurpapier, etc etc) en dan gewoon met de spuitbus...niets bijzonders dus. En bedankt voor compliment

:]
 
@joooaaas zou je me even kunnen mailen? heb hier wat spullen liggen die denk ik wel jouw kant op kunnen. Maar ben veel emailadressen kwijt |( |( |(
 
Ik ga ook mee rijden ik kom uit Wormer mijn Honda is bijna zo ver(hoop ik).

full
 
Afgelopen week mijzelf eens een "kick in the butt" gegeven en flink met gerredschap in de rondte gezwaaid.....en ze heeft dr eerste tekenen van leven weer gegeven. Afgezien van wat lekkerij bij de uitlaatbochtbevestiging weinig verontrustende geluiden, op 1 na....Ze wil enkel lopen als de choke voluit staat, zogauw ik de choke terugzet weigert ze ale medewerking. Carbs zijn schoongemaakt en benzine krijgt ze volgens mij ook voldoende.....iemand een idee? :? Streefdatum van de rocketrun moet eigenlijk ook gehaald worden, ga dr ook vanuit dat dat wel zal lukken. Mocht dit niet het geval zijn zou ik genoodzaakt zijn mijn vaders "silverwing" te lenen......en das niet goed '( :r
 
Hmmm, heb je de basis-afstellingen wel goed voor elkaar? Dus klepspeling, synchroonafstelling, ontsteking etc.
Heeft het blok ooit goed gelopen, is de compressie op alle cilinders oke?
 
klepspeling heb ik niet gecontroleerd maar klinkt ok, compressie is ook gokje want heb geen meter, vermoed zelf ook inderdaad iets met de carbafstelling. Heb haar zo gekocht en zat geen luchtfilter gemonteerd op het moment van aanschaf dus dacht dat daardoor de hele lucht/benzinemengsel wel volledig in de warrie zou zijn en daardoor niet stationair wilde lopen met choke uit. Zal zien of ik ergens setje meters kan lenen om e.e.a. te checken. Afgaande op de manier hoe ze buiten het chokeverhaal loopt kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er iets terminaals aan de hand is. Geen tot weinig rook (versleten zuigers) of andere signalen die die kant op wijzen doen me dat vermoeden, zal wel in orde komen. Kwestie van tijd en prutsen.... :]
 
Dus je hebt nu zonder luchtfiltergebeuren getest? Dan zal ze met luchtfilter waarschijnlijk al veel beter lopen :Y Nu krijgt ze veel te veel lucht...
 
bijna goed, maar net niet. Bij de aanschaf was ze zonder luchtfilter....deze is nu wel gemonteerd. Ik had inderdaad gehoopt dat ze het daarom nu ook wel gewoon zou doen. Dus niet, denk dat ik me er deze week eens lekker mee bezig ga houden. Verder hoeft er niet zo gek veel meer te gebeuren, dat zou op de dag voor de run desnoods nog kunnen. Eerst maar eens een setje vacuummeters zien te regelen :)
 
Lijkt erop alsof je carbs nog niet schoon genoeg zijn. Wat ik wel eens doe (meestal als die helemaal niet wil starten) is de choke helemaal open en hand op de ingang van de luchtfilter bak. Zo krijg je een grotere onderdruk in de carbs waardoor eventueel achtergebleven rommel losgezogen wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan