Hoe kom je in ''t wereldje?'

In het GP wereldje moet je er tegenwoordig echt vroeg bij zijn. In het superbike/supersport wereldje kun je ook op latere leeftijd nog doorbreken. Een mooi voorbeeld is Simon Plater in het Britse superbike kampioenschap. Hij deed op 22 jarige leeftijd een trackday. De instructeur raadde hem aan om 'iets' in de racerij te gaan doen, want hij had talent. Nu (8 jaar later) strijd hij mee in de BSB en is hij professional. Het hele verhaal staat deze maand in Performance Bikes.
 
dank u wel voor het weghalen voor het laatste beetje hoop dat ik nog had.

Maar jullie spreken tenminste de waarheid. Bedankt, dan ga ik me nu maar weer richten op het 'gewone'leven.

Quint Hoekstra.
 
mja, MotoGP wereld kampioen zul je nooit worden maar dit lijkt me geen reden om van racen niet gewoon een mooie hobby te maken, en wie weet, misschien heb je wel echt talent :)
 
mja, MotoGP wereld kampioen zul je nooit worden maar dit lijkt me geen reden om van racen niet gewoon een mooie hobby te maken, en wie weet, misschien heb je wel echt talent :)
Op latere leeftijd gaan racen, als je een baan hebt en voldoende geld van jezelf, dan kan je het nog ver schoppen in het NK bv. En misschien breek je dan wel door tot het WK ss600. daar rijden ook "ouwe lullen" rond van 30+ :+
Of gewoon af en toe een circuitdag is ook leuk.
 
mja, MotoGP wereld kampioen zul je nooit worden maar dit lijkt me geen reden om van racen niet gewoon een mooie hobby te maken, en wie weet, misschien heb je wel echt talent :)

Precies, afgelopen zondag in Assen was er een kerel die mee reedt in de 125 cc, hij kwam alleen (terwijl de meesten toch wel 2 monteurs hebben) in een klein rotbusje met een zwaar verroeste aanhanger er achter.
Als hij wou slapen moest hij de bus leeg ruimen en stonden al zijn spullen buiten.

Hij reedt ergens in het midden / iets achter het midden maar ik weet zeker dat hij erg veel plezier heeft gehad voor een van de kleinste budgetten :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan