hoe krijg ik een icoontje onder mijn naam???

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja knippen en plakken werkt ook....

full



















}) :+
 
Kennelijk worden hier idd twee dingen door elkaar gehaald. Ik wil dus niet een mf logo, maar ik wil gewoon een afbeelding onder mijn naam. Dit heeft toch wel iets te maken met knippen en plakken?? :?
Je hebt helemaal gelijk! :} Ik had beter moeten lezen :+
Mijn excuses. :)

Maar die 15 Eurootjes willen ze best wel van je hebben hoor. Heb je er meteen nog iets moois bij.

[me]Iron Horse maakt wel eens vaker een foutje bij het lezen. |( :X [/me]
 
Laat ik echt ff helpen :+

ga hiernaartoe: http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php

vul dan bij Icoon in : http://www.motor-forum.nl/forum/misc/87494

en je hebt een lekker luguber plaatje
Nou inderdaad, wat heb jij me geholpen :? . Ondanks dat je de enige bent die inderdaad iets voor me kon beteken, vraag ik me af ofdat ik dit nou wel zo'n leuk plaatje vind. Maar ja WHAHAHAHA ik kan er wel om lachen :)
Nu ik eindelijk iemand gevonden heb die dus iets meer kan vertellen zonder te denken dat ik een of andere debiel ben die niet zou kunnen lezen, heb ik de volgende vraag voor jou. Zoals je misschien al begreep krijg ik het niet voor elkaar om de afbeeldingen die ik heb opgeslagen bij "de volgende bestanden zijn aanwezig" te kopieren naar het balkje "icoon" Op een of andere manier werkt dus de rechtermuisknop niet op deze site. Kan dit of doe ik echt iets fout? Ennehhh........Hoe leuk ik je doodskist ook vind zou ik toch graag iets anders onder mijn naam willen hebben staan ;) .
 
Nou inderdaad, wat heb jij me geholpen :? . Ondanks dat je de enige bent die inderdaad iets voor me kon beteken, vraag ik me af ofdat ik dit nou wel zo'n leuk plaatje vind. Maar ja WHAHAHAHA ik kan er wel om lachen :)
Nu ik eindelijk iemand gevonden heb die dus iets meer kan vertellen zonder te denken dat ik een of andere debiel ben die niet zou kunnen lezen, heb ik de volgende vraag voor jou. Zoals je misschien al begreep krijg ik het niet voor elkaar om de afbeeldingen die ik heb opgeslagen bij "de volgende bestanden zijn aanwezig" te kopieren naar het balkje "icoon" Op een of andere manier werkt dus de rechtermuisknop niet op deze site. Kan dit of doe ik echt iets fout? Ennehhh........Hoe leuk ik je doodskist ook vind zou ik toch graag iets anders onder mijn naam willen hebben staan ;) .

Als je nou es de linkjes uit dit topic volgt die meerdere mensen al neergezet hebben, een bak koffie pakt, en de boel aandachtig doorleest........moet je dr zonder problemen zelf kunnen uitkomen.


Enne...hoezo rechtermuisknop werkt nie op deze site :? :X
 
Je kunt in plaats van de rechtermuisknop ook eerst de totale link selecteren (blauw maken) met de linker muisknop, vervolgens de knoppen Ctrl + C indrukken. Naar de plaats gaan waar je het wilt plakken met je linker muisknop klikken en vervolgens de knoppen Ctrl + V indrukken. Klaar. Hoop toch nog iets nuttig te zeggen :+
 
volgende bestanden zijn aanwezig:'.
De naam van het bestand is onderstreept. Dit is een link naar het plaatje (als je erop klikt, krijg je het plaatje te zien). Wanneer je nu met de RECHTERMUISKNOP op de naam van het plaatje klikt (dus niet op de omschrijving), opent zich een menu. Klik in dit menu met de linker muisknop op 'Snelkoppeling kopiëren' of 'Copy shortcut' in het geval van een engelstalige windows versie. De link naar het plaatje is nu (tijdelijk) opgeslagen in het geheugen van je computer.
Klik nu op 'profiel' bovenaan je scherm. Vervolgens klik je met de rechtermuisknop op het witte vlak bij 'Icoon'. Klik dan in het menu wat te voorschijn komt op 'PLAKKEN' of, bij een engelse versie op 'Paste'. De link naar je plaatje staat nu in het vakje. Als het plaatje bij jouw bestanden op MF staat zal de link er zo uitzien: http://www.motor-forum.nl/forum/misc/****, waarbij de sterretjes voor een nummer staan.

Dit lukt dus niet. |(
 
Is het plaatje dan wel ge-upload naar "Mijn bestanden" in je "Profiel"?

Als je nou eens goed leest
Zoals je misschien al begreep krijg ik het niet voor elkaar om de afbeeldingen die ik heb opgeslagen bij "de volgende bestanden zijn aanwezig" te kopieren naar het balkje "icoon"
dan had je kunnen weten dat ik dat dus al gedaan hebt. ;)
Ik zie dus ook nergens een eventule link bij mijn afbeeldingen staan.

J*Z*S iedereen moet nu haast wel denken dat ik een super geweldig plaatje wil gaan plaatsen. huhmm...
 
Zo onderhand past dit plaatje ook eigenlijk wel bij me, ik raak er behoorlijk van in een grafstemming. :(
 
Toch typisch dat iedereen op MF het voor elkaar krijgt behalve jij...is geen flame oid, gewoon een opmerkelijk feit :)
 
Je kunt maximaal 10 bestanden van maximaal 100 kb hier neerzetten, om bijvoorbeeld naar te linken. Deze bestanden zijn alleen beschikbaar binnen dit forum.
De volgende bestanden zijn aanwezig:
Afbeelding(12).JPG 14-06-2004 22:12
Afbeelding(14).JPG 27-06-2004 20:52
Bestand uploaden:
Bestand:
Omschrijving:


dit staat er bij mij
 
Je kunt maximaal 10 bestanden van maximaal 100 kb hier neerzetten, om bijvoorbeeld naar te linken. Deze bestanden zijn alleen beschikbaar binnen dit forum.
De volgende bestanden zijn aanwezig:
Afbeelding(12).JPG 14-06-2004 22:12
Afbeelding(14).JPG 27-06-2004 20:52
Bestand uploaden:
Bestand:
Omschrijving:


dit staat er bij mij
Afbeelding(12).JPG
Afbeelding(14).JPG

Die zijn dus onderstreept. Zodra je er met de muis boven komt verschijnt er links onder in beeld in de grijze balk het adres, dus http://motor-forum enz. Als je het niet voor elkaar krijgt die link te kopieren schrijf dan die link even op een papiertje en tik die link vervolgens in bij je profiel. En ziedaar het is aangepast.
 
Toch typisch dat iedereen op MF het voor elkaar krijgt behalve jij...is geen flame oid, gewoon een opmerkelijk feit :)
Typisch dat er altijd mensen zijn die nooit iets zinnigs te melden hebben.
Ik zou wel niet hoog nozel zijn maar zeer beperkt nozel om maar niet te spreken van onnozel, maar dat neemt niet weg dat ik hulp nodig heb. snappie??? Zoals je wellicht al begrepen heb kom IK er dus niet uit. DOM HE!!??
 
Typisch dat er altijd mensen zijn die nooit iets zinnigs te melden hebben.
Ik zou wel niet hoog nozel zijn maar zeer beperkt nozel om maar niet te spreken van onnozel, maar dat neemt niet weg dat ik hulp nodig heb. snappie??? Zoals je wellicht al begrepen heb kom IK er dus niet uit. DOM HE!!??
Moet je hem maar niet kwalijk nemen. Daar is hij Admin voor :+ . Dat is dus een beetje z'n "werk" :X .
 
Typisch dat er altijd mensen zijn die nooit iets zinnigs te melden hebben.
Ik zou wel niet hoog nozel zijn maar zeer beperkt nozel om maar niet te spreken van onnozel, maar dat neemt niet weg dat ik hulp nodig heb. snappie??? Zoals je wellicht al begrepen heb kom IK er dus niet uit. DOM HE!!??

Ja, heel dom... }) :P *D
Vooral het feit dat je zegt dat Dude niets te melden heeft. Zonder Duderuud zou jij hier helemaal niets te melden hebben, simpelweg omdat er dan geen MF was... |(

Begrijp je :?
 
Ja, heel dom... }) :P *D
Vooral het feit dat je zegt dat Dude niets te melden heeft. Zonder Duderuud zou jij hier helemaal niets te melden hebben, simpelweg omdat er dan geen MF was... |(

Begrijp je :?
O, dus mensen die een site oprichten zeggen dus altijd zinnige dingen :? ???? SORRY DUDERUUD ALLMIGHTY :} ik wist niet dat ik wat kon hebben aan jou zinnige opmerking. Ik ga snel kijken ofdat ik het toe kan passen in m'n strijd om zo'n geweldig icoontje te bemachtigen. :Z
 
Afbeelding(12).JPG
Afbeelding(14).JPG

Die zijn dus onderstreept. Zodra je er met de muis boven komt verschijnt er links onder in beeld in de grijze balk het adres, dus http://motor-forum enz. Als je het niet voor elkaar krijgt die link te kopieren schrijf dan die link even op een papiertje en tik die link vervolgens in bij je profiel. En ziedaar het is aangepast.
[on-topic-modus-again]
Doe het nou gewoon op de hier omschreven manier en dan moet het lukken.
[/on-topic-modus-again] :P
 
O, dus mensen die een site oprichten zeggen dus altijd zinnige dingen :? ???? SORRY DUDERUUD ALLMIGHTY :} ik wist niet dat ik wat kon hebben aan jou zinnige opmerking. Ik ga snel kijken ofdat ik het toe kan passen in m'n strijd om zo'n geweldig icoontje te bemachtigen. :Z

Het staat hier helemaal voorgekauwd, iedereen kan het, behalve jij! Aan wie zou dat dan liggen :?
Je grote bek werkt wel, maar de rest helaas niet. Geeft niet hoor, je bent een bron van vermaak :Z

Icoontje moet je niet bemachtigen, maar zelf effe maken. Fotootje posten in het Test topic middels een attachment. Op attatchment klikken in je post, vervolgens naar de adresbalk gaan waar www.blablabla staat. Rechtermuistoets klikken, kopiëren kiezen en dan naar je profielgaan, door links bovenaan de pagina op profiel te klikken. Ga naar icoon, zet je cursor in het vakje naast icoon, rechtermuistoets klikken en plakken kiezen. Vervolgens onderaan de profielpagina op wijzigen klikken.

Al deze moeilijke handelingen heb je al gedaan, anders zaten we niet tegen dat graf aan te kijken. Nu nog zelf een plaatje posten en elk kind kan de was doen, behalve jij... :P

Nou nog een toontje lager zingen en minder agressief reageren en je zou bijna een normale gebruiker zijn. Bijna dan... ;)
 
Het staat hier helemaal voorgekauwd, iedereen kan het, behalve jij! Aan wie zou dat dan liggen :?
Je grote bek werkt wel, maar de rest helaas niet. Geeft niet hoor, je bent een bron van vermaak :Z

Icoontje moet je niet bemachtigen, maar zelf effe maken. Fotootje posten in het Test topic middels een attachment. Op attatchment klikken in je post, vervolgens naar de adresbalk gaan waar www.blablabla staat. Rechtermuistoets klikken, kopiëren kiezen en dan naar je profielgaan, door links bovenaan de pagina op profiel te klikken. Ga naar icoon, zet je cursor in het vakje naast icoon, rechtermuistoets klikken en plakken kiezen. Vervolgens onderaan de profielpagina op wijzigen klikken.

Al deze moeilijke handelingen heb je al gedaan, anders zaten we niet tegen dat graf aan te kijken. Nu nog zelf een plaatje posten en elk kind kan de was doen, behalve jij... :P

Nou nog een toontje lager zingen en minder agressief reageren en je zou bijna een normale gebruiker zijn. Bijna dan... ;)
Ik heb geprobeerd het ff in voor hem begrijpelijke taal en handelingen neer te pennen. :+

Zoals jij het doet kan het ook prima, maar voor een digibeet is dat echt net een streepje teveel denk ik. :? En ik heb er daarvan thuis 3 lopen en wordt er zeer regelmatig mee geconfronteerd. |(

Wat je moet hebben is geduld, geduld en nog eens geduld, vooral niet boos worden en Jip en Janneketaal gebruiken. }) En dan nog 4 keer herhalen en dan weer opnieuw beginnen. Waarna ze vervolgens na een week weer hetzelfde vragen |(

Zal ik ook al wel weer verwarrend overkomen met 'adres' en 'link' voor de URL links onderin. :?

En ach voor je het weet is het gelukt en kannie over motoren lullen.
Zal toch geen vertegenwoordiger in de ICT-branch zijn :? :X })
 
Laatst bewerkt:
Afbeelding(12).JPG
Afbeelding(14).JPG

Die zijn dus onderstreept. Zodra je er met de muis boven komt verschijnt er links onder in beeld in de grijze balk het adres, dus http://motor-forum enz. Als je het niet voor elkaar krijgt die link te kopieren schrijf dan die link even op een papiertje en tik die link vervolgens in bij je profiel. En ziedaar het is aangepast.
HEHE, bedankt IRON-HORSE, Ondanks dat ik eerst ff dacht dat je nooit met een zinnige opmerking kwam moet ik dat nu toch toegeven dat ik eindelijk wat aan je opmerking hebt :} ! Zo zie je maar weer, het duurt ff, maar uiteindelijk lukt het je toch. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan