hoe krijg ik meer "actieve" onderwerpen

sictc

MF veteraan
11 nov 2003
3.425
0
Ondanks dat ik zeer regelmatig kijk op het forum is tegenwoordig het aantal 'actieve onderwerpen' zo groot dat een aantal threads niet meer zichtbaar zijn die wel actief blijken. bij instellingen heb ik een optie gezien, die levert echter niet het gewenste resultaat op.. de zoekfunctie heeft ook helaas niets opgeleverd...

iemand ideeen ?
 
Zijn er meer mensen die vinden dat er te weinig topics in de active topics staan? We hebben het aantal recentelijk teruggeschroefd om de server wat te ontlasten.
Absoluut geen last van. Vind het ideaal dat de active topics nu zo veel sneller laden!

Maar het zou misschien handig zijn om in je profiel het aantal topics in je active topics in te kunnen stellen...
 
Mischien een idee om het via de RSS feed het aantal groter te maken (ik ben een dankbaar gebruiker van de RSS feed...) Jullie zouden dan deze feed kunnen voorgenereren (doen jullie denk ik al) 1x per tijdseenheid.
Of alleen voorgenereren en de tussentijd aanpassen afhankelijk van de serverbelasting.

Als er veel mensen op rss overstappen (omdat ze meer AT willen) zou dat de server ook ontlasten.

just my cents..
 
Laatst bewerkt:
Kan niet.

Zijn er meer mensen die vinden dat er te weinig topics in de active topics staan? We hebben het aantal recentelijk teruggeschroefd om de server wat te ontlasten.


tja, niet iedereen heeft breedband of iets wat daar op lijkt... dus dan houdt het op. na een paar keer 'testen' kwam ik erachter dan na 30 minuten, het lijstje al vol kan zitten. en dan zie je dus niet alles. achja, poep gebeurt.. dan maar gewoon alle forums na lopen :P

(liever meer 'zoekwerk' dan een server op z'n gat)
 
Laat het anders over een aantal pagina's lopen, net als dat bij de zoekfunctie werkt.
Als je dan verder terug in de "actieve" tijd wil, klik je op pagina 2... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan