Hoe krijg ik mijn vriendin aan het lessen

Heeft ze een rijbewijs?

Indien ja>> afspraak maken met rijschoolhouder. Jij op de lesmotor naar haar huis rijden en de instructeur haar laten halen, net als bij autorijlessen...
 
steeds zeggen hoe sexy je motorrijdende vrouwen wel niet vindt, werkt dat niet?


(volgens mij als je een paar keer sportief met haar achterop een rondje gaat rijden dat ze om is)
 
Laat je vriendin dit topic lezen :Y ,
als het een echte meid is zal ze zich sommige dingen niet laten zeggen, meteen op die fiets springen en weg rijden *O* .

Succes
 
Alvast de Theorie voor dr aanvragen bv voor eind Februari.....als ze dan slaagd...wedden dat die kriebels dr komen ;) !!


Zo is het bij mij ook gegaan...ik had er ook geen haast mee,manlief voor mij theorie geregeld.......1ste keer slagen en huppakee....ik had de smaak te pakken....
Ben blij dat ik het zo gedaan heb.

Succes ermee... *O*
 
Heeft ze een rijbewijs?

Indien ja>> afspraak maken met rijschoolhouder. Jij op de lesmotor naar haar huis rijden en de instructeur haar laten halen, net als bij autorijlessen...


Laten we zeggen dat ze een rijbewijs heeft.
Jij stelt dus voor dat zij meteen de motor op stapt en direct de weg (vanuit huis) op gaat met de motor (waarschijnlijk een cbf 500, want die rijdt de topicstarter vast of een er-5 oid)..................

Bloed aan de muur -O-
 
Kook voor der, maak het romantisch en zeg dan bloedserieus dat je de relatie naar een nieuw level wilt brengen, dan de rijlesbon overhandigen en zeggen hoeveel je van der houd. Als ze echt van je houdt zal ze die les nemen omdat het zoveel voor je betekent :Y O-)



(en iedereen weet dat je na de eerste les eenmaal verkocht bent, rondje bij de instructeur achterop doet ook wonderen)
 
ik snap sowieso niet waarom vrouwen motor/auto moeten rijden , beter thuis blijven :Y :Y


full






@Topicstarter: idd proeflesje aanbieden :Y
 
Heeft ze wat te willen dan :? of motorrijden of eruit!

:+


En nu even serieus. Als ze niet echt wil zou ik het niet teveel opdringen. Heeft toch geen zin als ze e rniet echt plezier in heeft.
 
stel dat het je lukt, dan zit jij aan paardrijles vast.

Nou en :?
Paardrijders zijn motorrijders??

_O- _O- _O-

(toch ben ik het er stiekem mee eens O-) )


Ik niet, is een kwestie van goed opvoeden.

En als ze niet achter het stuur zitten maar gewoon op het trotoir lopen zijn ze nog levensgevaarlijk in het verkeer want dan leiden ze ons mannen zeer regelmatig af... :X B| :N O-)

Loopt een lange blonde dame langs een stel bouwvakkers.
"Hee, waar gaat dat naar toe met die mooie benen?"
"Naar de supermarkt, als er niets tussen komt".
 
Op dit moment ben ik zo'n drie maanden aan het lessen en ben verkocht aan het motorrijden.

Mijn vriendin lijkt het ook wel leuk maar eeehhh..

Hoe krijg ik haar overgehaald om ook te beginnen met lessen. Zijn er hier goede zieltjeswinners }) ?


Piccie plaatsen hier helpt misschien ook O-)
 
waar zijn de echte vrouwen gebleven die bleven tenminste thuis en deden hun plicht :Y :Y :Y
tsja misschien moet je dan maar weer terug gebeemd worden naar de middeleeuwse tijd waarin mannen het nog voor t zeggen hadden.
En anders leer te accepteren dat er zat vrouwen zijn die autorijden en motorrijden :]
 
Verder heb ik het 1000 redenen om motor te gaan rijden boek al 2 x aan haar voorgelezen

Rocco, zou jij mij kunnen vertellen waar je dit boek hebt gekocht en wat het ISBN nummer is?

edit: Als iemand anders het weet hoor ik 't ook graag. kan niks vinden met google en ook niet op bol.com
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan