Hoe krijg ik mijn vriendin aan het lessen

en tot welke categorie behoor jij dan, zeker wel al ervaring mee als je zulke sites opzoekt _O- _O-

Nee hoor, Ik vond het alleen een beetje flauw van gixxer dat ie zo negatief over vrouwen in 't verkeer doet, en nu ga jij tegen mij beginnen B|

dat soort sites vind je trouwens gewoon met google.
 
Nee hoor, Ik vond het alleen een beetje flauw van gixxer dat ie zo negatief over vrouwen in 't verkeer doet, en nu ga jij tegen mij beginnen B|

dat soort sites vind je trouwens gewoon met google.
ik ben niet negatief over vrouwen ze kunnen alleen niet motor/auto rijden en dat is gewoon een feit :W
 
Ik denk niet dat je er zelf uiteindelijk vrolijker van wordt als zij speciaal voor jou motor gaat rijden omdat jij het zo leuk vindt. En zij zelf natuurlijk al helemaal niet. Motor rijden is toch ook een stukje lef en zelfvertrouwen, beiden zul je NOOIT ontwikkelen als je er zelf niet 100% achter staat. En dat geldt voor alles in het leven btw ;)
 
Nee hoor, Ik vond het alleen een beetje flauw van gixxer dat ie zo negatief over vrouwen in 't verkeer doet, en nu ga jij tegen mij beginnen B|

dat soort sites vind je trouwens gewoon met google.
Zelfs ik vind dat de meeste vrouwen geen auto/motor kunnen rijden maar er zijn natuurlijk uitzonderingen *D

Ik vind het trouwens inderdaad zoals al gezegd in het topic dat je toch zelf moet willen gaan lessen en niet omdat je vriendje het zo graag wilt, als iemand het leuk vind begint ie er vanzelf wel mee
 
het is toch zo, vertel mij eens waarom vrouwen 3 kilometer van tevoren op de linkerbaan gaan rijden als ze linksaf moeten en de boel gewoon ophouden |( |( |(

B| pffff... vermoeiend figuur zeg.

Maar even ontopic: is er iemand die weet waar ik dat boek "1000 redenen om te gaan motorrijden" kan vinden waar ts het over heeft?
 
Laatst bewerkt:
ik ben niet negatief over vrouwen ze kunnen alleen niet motor/auto rijden en dat is gewoon een feit :W

Ik ben het deels met gixxer eens.
Er zitten namelijk ook goede bestuursters tussen en goede motorrijders.
Jammer genoeg komen wij deze nagenoeg nooit tegen. En komen alleen de slechte tegen. Daarom zegt gixxer dat ze niet kunnen auto rijden (denk ik).
Laat de goeie maar autorijden en motorrijden en de slechte liever thuis en met de bus laten gaan :o
 
Op dit moment ben ik zo'n drie maanden aan het lessen en ben verkocht aan het motorrijden.

Mijn vriendin lijkt het ook wel leuk maar eeehhh..

Hoe krijg ik haar overgehaald om ook te beginnen met lessen. Zijn er hier goede zieltjeswinners }) ?

Niet doen! Mijn man is destijds gaan lessen omdat ie het niet uit kon staan dat er een motor in de schuur stond, waar hij niet op mocht rijden.
Nu 14 jaar verder hebben we 2 motoren en 2 bloedjes van kinderen. Dat betekent dat we steeds moeten overleggen wie er mag gaan rijden, want ja, iemand moet bij de kinderen blijven. '( Daarnaast hebben we zo’n verschillende smaak qua motor dat we niet toe kunnen met 1 motor. Dat kost ook weer veel te veel geld (hij vindt die van mij overbodig, ik die van hem *D )
Te oordelen naar jouw leeftijd zou het best wel eens kunnen zijn dat er nog gezinsuitbreiding komt en dan heb je hetzelfde probleem. Niet doen dus. Gewoon lekker zelf lessen en straks gaan rijden.
Als ze per se wil, zul je nog werk zat hebben om haar tegen te houden :Y .
 
Niet doen! Mijn man is destijds gaan lessen omdat ie het niet uit kon staan dat er een motor in de schuur stond, waar hij niet op mocht rijden.
Nu 14 jaar verder hebben we 2 motoren en 2 bloedjes van kinderen. Dat betekent dat we steeds moeten overleggen wie er mag gaan rijden, want ja, iemand moet bij de kinderen blijven. '( Daarnaast hebben we zo’n verschillende smaak qua motor dat we niet toe kunnen met 1 motor. Dat kost ook weer veel te veel geld (hij vindt die van mij overbodig, ik die van hem *D )
Te oordelen naar jouw leeftijd zou het best wel eens kunnen zijn dat er nog gezinsuitbreiding komt en dan heb je hetzelfde probleem. Niet doen dus. Gewoon lekker zelf lessen en straks gaan rijden.
Als ze per se wil, zul je nog werk zat hebben om haar tegen te houden :Y .

LOL

Dan laat je de oppas even een paar uur komen, en jullie lekker samen op pad.
Geen probleem toch?
 
LOL

Dan laat je de oppas even een paar uur komen, en jullie lekker samen op pad.
Geen probleem toch?

Nou, dat doen we dus ook als het even lukt. Eigenlijk zouden we het liefst de kinderen meenemen, maar daar vinden we ze nog te jong voor. Zucht.
Het leven is niet makkelijk.......
O-)
 
Heb haar een introductiepakket gegeven van 4 uur op het terrein...


heeft niet geholpen, rijdt nog steeds paard :N
 
Dus ze moet gaan lessen omdat jij het wilt??? WOrdt nooit wat, je moet iemand alleen op een motor zetten als hij/zij dat zelf dolgraag wil en niet om zijn/haar vriend/vriendin blij te maken.

zo is het .

anders komen er ongelukken van . '(
 
Loopt een lange blonde dame langs een stel bouwvakkers.
"Hee, waar gaat dat naar toe met die mooie benen?"
"Naar de supermarkt, als er niets tussen komt".
dat komt ff vies bekent voor *D :Y _O-


( ben er ook 1 .. bouwvakker dan) O-)
 
B| pffff... vermoeiend figuur zeg.

Maar even ontopic: is er iemand die weet waar ik dat boek "1000 redenen om te gaan motorrijden" kan vinden waar ts het over heeft?
als ze het leuk vind komt het vanzelf wel ...
misschien kijkt ze gewoon even wat jij ervan bakt en komt de rest vanzelf wel

btw pushen werkt meestal net averechts :Y
 
Neem der gewoon mee naar een meeting om met een groepje te rijden. Dan heb je snel genoeg door of ze niet liever alleen op een motor zit ;)

Heb je nou al een lesje cadeau gedaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan