hoe krijg je aluminium weer mooi glimmend

im-truder

MF'er
21 sep 2009
206
0
hallo allemaal,

ik heb sinds kort een intruder 800 uit 1996 en nu is het alluminium gedeelte niet zo mooi meer, hoe krijg je het weer mooi, zonder alles van de motor afteschroeven.
ik hoor het wel....... al vast bedankt.
groetjes imka.
 
hoi R1100S

bedankt voor de tip, ik zag en gevonden de belgom voor alluminium, waarom schreef je niet dat belgom een poetsmiddel is.... net zo makkelijk toch.
ik ga het uitproberen! groetjes uit almere.
 
Ga naar een automaterialenzaak, afdeling poetsmiddelen.

Zoeken naar Alu-poetsspul. Of even vragen aan de bali oid. Belgom is wel aardig spul. Neverdull werkt ook goed.
 
Waarschijnlijk om je te motiveren google wat sneller te gebruiken. Overigens kan het zijn dat het aluminium is gespoten, dan helpt Belgom niet zoveel dan moet eerst die (blanke) lak eraf.

Verder heeeeeel veel poetsen/schuren/polijsten :Y

hoi R1100S

bedankt voor de tip, ik zag en gevonden de belgom voor alluminium, waarom schreef je niet dat belgom een poetsmiddel is.... net zo makkelijk toch.
ik ga het uitproberen! groetjes uit almere.
 
hoi R1100S

bedankt voor de tip, ik zag en gevonden de belgom voor alluminium, waarom schreef je niet dat belgom een poetsmiddel is.... net zo makkelijk toch.
ik ga het uitproberen! groetjes uit almere.


Omdat er redelijk vaak, zeg maar heel erg vaak, topics over hetzelfde onderwerp worden geopend.... de zoekfunctie kan dan een uitkomst bieden om het aantal topics te beperken. That's why.... ;)
 
:)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan