Hoe krijg je dit voorelkaar???

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Drie jaar cel voor bellen op de motor

In Engeland slaagde een 24-jarige motorrijder erin om al telefonerend een 79-jarige voetganger aan te rijden. De voetganger overleed later in het hospitaal, de motorrijder werd tot drie jaar cel veroordeeld.

Hoe krijg je dat nou voorelkaar, bellen op de motor? :? :? :?
 
Ik heb dat ik keertje gedaan, NOOIT meer.
Vloog bijna de bocht uit... :+ :+ :+
Idd niet een van de goed doordachte acties van mij.
Ik had natuurlijk wel handsfree, maar toch.
Het is en blijft telefoneren.
Stom, stom, stom...!!!!

schaam, schaam schaam!
 
Laatst bewerkt:
Hoe krijg je dat nou voorelkaar, bellen op de motor? :? :? :?

Zoiets kun je daar voor gebruiken. Lijkt me niet erg nuttig met alle rijwind.

1653989.jpg


Je kunt je telefoon ook op een intercom set aansluiten.
 
ik heb altijd zo\'n oortje in tijdens het rijden. Gratis via internet bemachtigd. Ik heb mijn nokia zo ingesteld dat hij bepaalde gesprekken niet automatisch opneemt, maar dat ze gelijk naar mijn voicemail gaan. Andere gesprekken neemt die automatisch op nadat ik een of twee keer het melodietje heb gehoord. Dan kan ik gewoon praten via micro en luisteren. Weinig last van rijwind (tot 200 gewoon goed, daarboven nog niet geprobeerd). Is ook wel lachen dat vrienden opbellen om alleen maar even te horen hoe jij optrekt en claxoneert e.d.
 
ik heb altijd zo\'n oortje in tijdens het rijden. Gratis via internet bemachtigd. Ik heb mijn nokia zo ingesteld dat hij bepaalde gesprekken niet automatisch opneemt, maar dat ze gelijk naar mijn voicemail gaan. Andere gesprekken neemt die automatisch op nadat ik een of twee keer het melodietje heb gehoord. Dan kan ik gewoon praten via micro en luisteren. Weinig last van rijwind (tot 200 gewoon goed, daarboven nog niet geprobeerd). Is ook wel lachen dat vrienden opbellen om alleen maar even te horen hoe jij optrekt en claxoneert e.d.

Ik hou liever m\'n concentratie bij het verkeer.
Heb een carkit in m\'n auto, en ook als je dan gebeld wordt, dan merk je dat je minder op het verkeer gaat letten.

Als iemand zo graag m\'n motor wil horen, dan komen ze maar een rondje achterop :)
 
Heb een intergraal maar ook een systeemhelm...ja, ja zelfs deze sportieve rijder...en daar kan ik mijn telefoon makkelijk tussen schuiven.
Bellen doe ik niet rijdend maar niets is zo vervelend als steeds die helm af te moeten doen om die shit telefoon weer op te nemen.
 
Heb m\'n telefoon altijd wel bij me, maar stop zo nu en dan wel eens langs de weg of er nog iemand gebeld heeft. Als het belangrijk is bellen ze wel weer. Laat me ff lol hebben aub...
 
Heb m\'n telefoon altijd wel bij me, maar stop zo nu en dan wel eens langs de weg of er nog iemand gebeld heeft. Als het belangrijk is bellen ze wel weer. Laat me ff lol hebben aub...

Ik ga dus echt niet langs de weg staan om te kijken wie er gebeld heeft. Ik zie het wel als ik thuis kom en m\'n broek weer in de gang heb gegooid en het jassie op een kleding hanger heb gedaan. Ik heb \'m ook alleen maar mee als ik panne met de motor krijg en naar huis moet bellen ofzo. Of naar een dealer in de buurt. Maar dat is nog nooit overkomen *klop klop klop* en als het goed is blijft het ook wel zo. Als je een goeie fiets hebt en je \'m goed onderhoud heb je weinig kans om langs de weg te komen staan toch?
 
Ik heb wel gsm mee tijdens het rijden maar da\'s alleen voor als ik pech oid zou krijgen en in de middle of nowhere zou staan.
 
Vergeet niet om je telefoon uit te zetten als je hem meeneemt. Mensen willen nog wel eens heel dom gaan kijken als je telefoon afgaat terwijl je voor het stoplicht staat...
 
een goeie tril doet altijd deugd
zet hem niet af! zet hem op vibreren

als ik mijn gsm dan voel afgaan (merk ik wel niet altijd) kan ik stoppen of thuis kijken

heb ook zo\'n handfree-kit bij mijn gsm gekregen maar nog nooit geprobeerd. heb eigenlijk niet echt de behoefte om steeds bereikbaar te zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan