Hoe krijg je je vriend(in) achterop?

Kevinsfanclub

MF veteraan
4 jan 2005
5.640
19
Oosterhout (Noord Brabant)
Facebook
Hey allemaal,

Ik heb nu iets meer dan een jaar mijn motor. Helaas zit ik met een probleem: SCHOONFAMILIE. Mijn schoonmoeder wil niet hebben dat mijn vriendin achterop gaat. Ze is nu 1x stiekem en 1x zo achterop geweest (dit vond ze super), maar ze mag niet van haar moeder. Het is niet dat haar ma geen vertrouwen in mij heeft, want ik mag wel in beide auto's van ze rijden..

Door dit gezeur rij ik nu minder dan ik zelf zou willen.

Tips gevraagd!!!
 
Je kunt ook gewoon een paar jaar wachten totdat ze 18 is.

full
 
Houden zo en die schoonmoeder bedanken!!! :}

Motorrijden doe je alleen en niet met iemand achterop, dat rijdt een stuk minder! ;) Dadelijk wil ze elke keer mee, dat moet je echt niet hebben hoor!!! B|
 
Laatst bewerkt:
man man je pakt haar gewoon in de garage..wat nou zij achterop. Vond mijn vrouw toen ook leuk ;) Stukken veiliger..tenminste als je aan safe sex doet.

Goed voor je rij ervaring
 
Ik mijn vriendin niet,
ze het een schijthekel aan mijn motors.

brommer vond ze altijd hartstikke leuk, maaar der neef heeft een zwaar ongeluk gehad en bla bla bla bla.


sorry moest ff wat frustaties kwijt,

en als zij het wel leuk vind komt het vanzelf wel goed :D
 
Gewoon vriendin mee achterop nemen. Mijn ouders vonden t ook doodeng toen ik bij mijn vriend achterop ging. Mocht in t begin ook niet. Toen ging ik zelf lessen nemen, ouders weer tegen. (al zou ik een motor kopen, zou mn vader m niet in de tuin laten staan en als ik t wel deed kapot maken en dergelijke) Nu: papa vind motoren geweldig! Heeft mij geholpen motor te kunnen betalen en gaat helpen dat ding goed vast te maken en dergelijke. Is dus gewoon een punt van gewenning. :)
 
allemaal een kwestie van vertrouwen in jou en motoren. Snap dat het heel lastig is. Gelukkig heb ik een hele goede band met schoonouders, en die vertrouwde mij en het rijden op een fiets. Hoe oud ben jij en hoe oud is zij? Scheelt ook denk ik wel..
 
20? dan heb je toch een eigen willetje? zou het gewoon doen. is alleen maar effe wennen. zorg dat ze goede kleding draagt, dat helpt ook.

en als het niet wil lukken.. niet getreurd. die van mij gaat ook vaak achterop (behalve nu in de winter.. das te koud }) ) en moet zeggen dat ik vaak momenten heb dat ik baal dat ik haar achterop ga nemen. vrij rijden is veel leuker.

gelukkig gaat ze van de lente lessen en kan ze daarna zelf een motor aanschaffen. doe ik gelijk een monozit er op :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan