Hoe krijg je voetgangers aan het lachen ?

Even over de 2e vraag heengelezen:


Sir Isaac Newton heeft daar eens onderzoek naar gedaan toe 'ie zo'n appel op zijn knar kreeg. Hij kwam er achter dat de appel loodrecht op de Aarde terecht kwam, vanaf het punt waar het kleine takje dat de appel vasthoud aan de boom bevestigd zit.

Niet rekening houdende met invloeden van buitenaf die de berekening kunnen verstoren die 'ie erover gemaakt heeft, kan men dus concluderen dat als men de stam als middelpunt neemt, en de afstand middelpunt-appelbevestigingspunt opmeet, dat men dan kan bepalen waar de appel terecht zal komen.

Allemaal uitgelegd in de formule [afbeelding]

Verder kwam hij er achter dat met de desbetreffende appels een lekkere taart te bakken was.

en welke massa's ga je dan invullen?
 
lache joh met jouw :N :N :N :N :N :N |(

:^ :N

WTF :? Sinds wanneer is het nodig wildvreemden op zebrapaden te laten lachen? Ben je een motorrijdende komiek ofzo? :Z Kan je straks weer een topic openen om je te beklagen dat je klappen heb gehad van iemand die jouw "humor" niet oppikte en dacht dat je 'm plat wilde rijden. Voor iemand die altijd wil benadrukken dattie altijd zo bedachtzaam is op de motor en veiligheid belangrijk vindt, vind ik dit behalve kansloos ook best onnozel. Wat heeft dit met motorrijden te maken? :W
 
Laatst bewerkt:
WTF :? Sinds wanneer is het nodig wildvreemden op zebrapaden te laten lachen? Ben je een motorrijdende komiek ofzo? :Z Kan je straks weer een topic openen om je te beklagen dat je klappen heb gehad van iemand die jouw "humor" niet oppikte en dacht dat je 'm plat wilde rijden. Voor iemand die altijd wil benadrukken dattie altijd zo bedachtzaam is op de motor en veiligheid belangrijk vindt, vind ik dit behalve kansloos ook best onnozel. Wat heeft dit met motorrijden te maken? :W
:Z :Z :Z

jaja. het idee achter dit topic was natuurlijk dubbel. Ik wil eigenlijk alleen maar aangeven dat ik stop voor zebrapaden en de manier waarop ik dat doe is alleen maar een afleidingsmanouvre om te zien hoeveel mensen alleen maar komen zeiken hier.

Ik ben een fiets en wandelaars- vriendelijke motorrijder. Koekblikken daarentegen snij ik te pas en te onpas de pas af. Want als het gaat om mijn clownsactiviteiten, kan je je nog veel erger verkneukelen. Zo kan ik mijn uitlaat pfwiep pfwiep laten fluiten als ik een mooie vrouw passeer, en een lachend geluid produceren als ik iemand uit wil lachen die op straat ruzie maakt met zijn vrouw. En als een groepje Engelse toeristen over straat lopen en met zijn allen kijken naar mijn motor, wil ik nog wel eens een turbootje eruit gooien gevolgd door een paar subtiele knijpjes in de koppeling. Het is maar goed dat ik geen wheely kan/durf te maken ;( , anders zou ik ook nog al die Marrokaanse gastjes hier in Amsterdam moet pleasen. Die vragen altijd om een wheely.

Aangenaam, Arbaces de motorclown :+ :+ :+ , altijd in voor een geintje.
 
Laatst bewerkt:
:Z :Z :Z

jaja. het idee achter dit topic was natuurlijk dubbel. Ik wil eigenlijk alleen maar aangeven dat ik stop voor zebrapaden en de manier waarop ik dat doe is alleen maar een afleidingsmanouvre om te zien hoeveel mensen alleen maar komen zeiken hier.

Ik ben een fiets en wandelaars- vriendelijke motorrijder. Koekblikken daarentegen snij ik te pas en te onpas de pas af. Want als het gaat om mijn clownsactiviteiten, kan je je nog veel erger verkneukelen. Zo kan ik mijn uitlaat pfwiep pfwiep laten fluiten als ik een mooie vrouw passeer, en een lachend geluid produceren als ik iemand uit wil lachen die op straat ruzie maakt met zijn vrouw. En als een groepje Engelse toeristen over straat lopen en met zijn allen kijken naar mijn motor, wil ik nog wel eens een turbootje eruit gooien gevolgd door een paar subtiele knijpjes in de koppeling. Het is maar goed dat ik geen wheely kan/durf te maken ;( , anders zou ik ook nog al die Marrokaanse gastjes hier in Amsterdam moet pleasen. Die vragen altijd om een wheely.

Aangenaam, Arbaces de motorclown :+ :+ :+ , altijd in voor een geintje.

Dubbel idee achter topic...jaja, geloof je het zelf? _O-
En je verhaal hierboven bewijst dat niet alleen automobilisten zich schuldig maken aan irritant verkeersgedrag :z . Waar iemand zich mee bezig kan houden :? |(
 
Dubbel idee achter topic...jaja, geloof je het zelf? _O-

Ja zeker, want de aanleiding voor het openen van dit topic is minder lachen. Ik zie heel vaak motoren totaal geen respect tonen voor personen op het Zebrapad, terwijl juist daar een grote charmemogelijkheid ligt. Ik vind die doorrijders maar triest. Ze geven een vlam met hun uitlaat, waardoor iedereen als genageld blijft staan.

Dan doe ik liever de clownsact, en dan mag jij mij best uitlachen en bekirtiseren. Je hebt dus niet tussen de regels door gelezen.
 
Feitelijk gaat het hier om normaal fatsoen, ditmaal in het verkeer. Daar bestaat vrij veel van, en verdeeld over veel mensen. Helaas zijn het degenen die dit fatsoen niet bezitten, of niet wensen aan te spreken degenen die zo vaak het grootste woord hebben.
Ik maak me er zelden druk over: en het grapje wat de TS beschrijft doe ik ook wel eens: meestal met als publiek kinderen, die het schitterend vinden. Vlammende uitlaten bewaar ik voor bumperklevers en treffens :D
 
Ach jij leest zo goed tussen mijn regels door, dat je de text geheel over het hoofd ziet _O-
Gelukkig zit mijn wereld niet zo ingewikkeld in elkaar als die van jou...succes ermee! ;)
 
Dubbel idee achter topic...jaja, geloof je het zelf? _O-
En je verhaal hierboven bewijst dat niet alleen automobilisten zich schuldig maken aan irritant verkeersgedrag :z . Waar iemand zich mee bezig kan houden :? |(Ach jij leest zo goed tussen mijn regels door, dat je de text geheel over het hoofd ziet _O-
Gelukkig zit mijn wereld niet zo ingewikkeld in elkaar als die van jou...succes ermee! ;)

Erhm.... leg eens uit wat ik precies over het hoofd zie? Het kan af en toe geen kwaad om eens wat aan zelf reflectie te doen; zeker bij acties in het verkeer. Er sluipen door de jaren heen gewoontes in die je je misschien niet direct realiseert, maar waar je je enorm aan ergert bij anderen.
Een bekend spreekwoord luidt: "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet."
Ik probeer me dat altijd voor te houden als ik een maffe of gevaarlijke actie van een mede weggebruiker zie gebeuren. En het herinnert me eraan dat ik zelf ook wel eens domme dingen doe.
 
met dat ''de stuipen op het lijf jagen'' kweek je niet echt symphatie voor de naam van de motorrijders in het algemeen. maarja!
 
Laatst bewerkt:
Erhm.... leg eens uit wat ik precies over het hoofd zie? Het kan af en toe geen kwaad om eens wat aan zelf reflectie te doen; zeker bij acties in het verkeer. Er sluipen door de jaren heen gewoontes in die je je misschien niet direct realiseert, maar waar je je enorm aan ergert bij anderen.
Een bekend spreekwoord luidt: "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet."
Ik probeer me dat altijd voor te houden als ik een maffe of gevaarlijke actie van een mede weggebruiker zie gebeuren. En het herinnert me eraan dat ik zelf ook wel eens domme dingen doe.

Ik had het tegen TS...jij kwam er net tussendoor toen ik aan het typen was ;)

Dan doe ik liever de clownsact, en dan mag jij mij best uitlachen en bekirtiseren. Je hebt dus niet tussen de regels door gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Om mensen te laten lachen had ik in m'n eerste autootje (een Renault 4) een grote bromfietsbel op een bevestigingsbeugel van de radiateur gezet. D.m.v. een remkabel met buitenkabel van een fiets het ding bedienbaar gemaakt vanuit de auto. Binnen een grote knop er aan gemaakt en trekken maar. Dat was lachen hoor als er een leuke dame overstak en er een harde DING DONG klonk... :) :) :)
Of als er iemand alleen op het fietspad fietste vlak voor ik er voorbij reed ff bellen. Dan keken de meesten over de schouder om te kijken wat of wie er aan kwam. Diverse malen meegemaakt dat ze dan nog een keer om keken omdat de fietser of brommer er niet achter reed... hahaha _O- _O- _O-
Dikke pret in m'n autootje !!! *D

Heeft wel niets met motoren te maken maar wel met dit topic... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan