hoe krijgt ie 't voor elkaar!!

BartoZ

Die hard MF'er
16 okt 2003
706
0
Arnhem
Op marktplaats kwam ik deze schademotor tegen. Er staat zelf bij dat ie nog recht op de wielen staat!! |( dat is toch gewoon onmogelijk :? ( lijkt mij :9 )

Enne, hoe zou die kerel het in godsnaam voor elkaar hebben gekregen om zo'n "deukie" in z'n tank te krijgen!? :?

full
 
Waarschijnlijk met behulp van het zelfde voorwerp dat zijn frame heeft bewerkt :X
 
;( damn wat n ramp! prachtige GIXXER naar de klote! :(

zal misschien met zn tank op n paaltje geklapt zijn...
 
Euh, misschien vlieg op tank doodgeslagen....




:+

Damn, dat moet pijn gedaan hebben... Bij de berijder of bij de motor (of allebei) :X
 
lantaarnpaal!?!?!?

in zo'n lantaarnpaal zit altijd op grondhoogte een breekpunt, dus dat zal 't wel niet zijn geweest.

gezien de omvang van de schade komt een boom dichter in de buurt (en die hebben bij mijn weten geen breekpunt :D)
 
zie ook die deuk in het frame. geloof er idd geen hol van. en ook al staat 'ie recht op zijn wielen. rijden zal 'ie toch nooit meer...
 
Wat zeuren jullie nou!! de motor staat toch recht overeind, op zijn wielen! :+
Staat niet bij of de wielen in 1 lijn achter elkaar staan!
 
Schade ???
Nee joh... CUSTOMIZING heet dat.
Zit je nog strakker achter je kuipie...ben je nog sneller!! :]
 
Hoeveel vraagt hij ervoor? Ben wel benieuwd :) (kan de advertentie niet vinden).
 
Vrachtwagen overheen gegaan denk?

Ik hoop voor de bestuurder dat ie er beter aan toe is dan z'n motor...

http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/schademotoren/4522.htm?ret=%2Fmarkt%2Fmotoren%2Fschademotoren.htm%3Fjs%3D1%26zoek%3Dsuzuki%2Bgsx%2Br%2B600%26fo%3D%26rv%3D30%26submit%3DZoek%26av%3D%26pv%3D (Marktplaats)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan