hoe krijgt ie 't voor elkaar!!

Wat bedoelt hij eigenlijk met half kenteken :? in zijn advertentie??

zal wel halve motor bedoelen
 
lantaarnpaal!?!?!?

in zo'n lantaarnpaal zit altijd op grondhoogte een breekpunt, dus dat zal 't wel niet zijn geweest.

gezien de omvang van de schade komt een boom dichter in de buurt (en die hebben bij mijn weten geen breekpunt :D)
Maar die afbreekpunten zijn berekend op de massa van een auto, denk ik zo.
 
lantaarnpaal!?!?!?

in zo'n lantaarnpaal zit altijd op grondhoogte een breekpunt, dus dat zal 't wel niet zijn geweest.

gezien de omvang van de schade komt een boom dichter in de buurt (en die hebben bij mijn weten geen breekpunt :D)

:^

Boompje... Auw...
 
Zit toch nog zat bruikbaar spul aan ?
Even dat geblutste stuk frame dr tussenuit slijpen, omdraaien, terug dr in.
100 bar op de tank zetten ofzo.

Iezie munnie 8-)
 
Maar die afbreekpunten zijn berekend op de massa van een auto, denk ik zo.
Zelfs wat jongeren krijgen na het uitgaan een lantarnpaal met een paar flinke zwiepen om. Gebeurt hier volgens mij wekelijks.
Dus denk dat een lantaarnpaal niet genoeg op kan vangen om zo'n deuk te veroorzaken. Denk ook een boom oid.
 
Ohjoh ik zie al waarom hij recht rijd, de andere kant zit nét zo inelkaar :)

full


full
 
Pijnlijk, heeft waarschijnlijk hulp gehad van een anderre medeweggebruiker.
Moet in elk geval een flinke patat geweest zijn.
 
is totallos verklaard (flauw he :P ) en mag na keuring waarschijnlijk weer rijden...maja ik denk dat zelfs 't blok gaar is na zo'n klap |(
heb niks met totalloss te maken,als een agent wil kan ie zelfs een deel kenteken innemen als je knipperlicht stuk is.
er wordt een deel kenteken in genomen als het voertuig niet meer aan de regels van het wegverkeer voldoet(in de praktijk gebeurt dit pas meestal bij frame/chassis schade of zware wiel ophanging schade enz./en het humeur van de agent :P )

en met recht op z'n wielen staan bedoelt deze verkoper waarschijnlijk dat wielen/vork en achterbrug etc nog recht zijn.
 
Ehh, zou de buurman kunnen geweest zijn, je weet die in de bouw werkt.

En die voor de zoveelste keer,getergt wakker werdt,door die @#$^%&* ,buurjongen die zonodig s,morgens vroeg zijn motor moest warm laten lopen.

Ên s,avonds duidelijk kenbaar maakte dat hij weer thuis was.
 
Wat een pisbakkenframes gebruiken bij Soesi, als zo'n aluminium lantaarnpaal zo'n schade achterlaat vraag ik mij af wat erbij stevig gummen gebeurt.
Schwantz heeft niet voor niets zoveel moeite gehad om wereldkampioen te worden...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan