Ik wil zelf een zxr400 kopen, alleen ik heb nog een klein rijbewijs.
Iedereen weet hoe gewild een zxr400 is, maar er zijn maar weinig 25kWtjes.
Als je er dus een ziet zijn ze meestal vol vermogen.
Ik heb daarom geinformeerd bij mijn dealer hoeveel het kost om een zxr400 terug te zetten naar 25kW. Zegt hij tegen mij, 220 eurotjes.
Dat is nog wel te doen. Maar nou heb ik hier en daar eens rond gekeken en mijn oor te luisteren gelegd. En nou schijnt het zo te zijn dat er alleen een ander spruitstuk in komt. Die gewoon een kleinere diameter heeft. Daardoor krijgt de cillinder minder brandstof en lucht en heeft hij minder vermogen.
Nou is mijn vraag: is dat alles, of moet de motor nog kleinere sproeiers krijgen? Of moet de motor opnieuw afgesteld worden?
En hoeveel kost het om een motor opnieuw op kenteken te zetten en hoe gaat dat dan in zijn werking?
Iedereen weet hoe gewild een zxr400 is, maar er zijn maar weinig 25kWtjes.
Als je er dus een ziet zijn ze meestal vol vermogen.
Ik heb daarom geinformeerd bij mijn dealer hoeveel het kost om een zxr400 terug te zetten naar 25kW. Zegt hij tegen mij, 220 eurotjes.
Dat is nog wel te doen. Maar nou heb ik hier en daar eens rond gekeken en mijn oor te luisteren gelegd. En nou schijnt het zo te zijn dat er alleen een ander spruitstuk in komt. Die gewoon een kleinere diameter heeft. Daardoor krijgt de cillinder minder brandstof en lucht en heeft hij minder vermogen.
Nou is mijn vraag: is dat alles, of moet de motor nog kleinere sproeiers krijgen? Of moet de motor opnieuw afgesteld worden?
En hoeveel kost het om een motor opnieuw op kenteken te zetten en hoe gaat dat dan in zijn werking?
Laatst bewerkt: