hoe kwam je hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
WheelieKing zei dat hier potentiele wheelie coureurs zaten die gezamelijk wilden stunten, so here i am })
 
tjeeeeeeeeeee,,,, ik kwam hier via motor.pagina.nl

ik was me aan het orienteren voor het motorrijden,en ben min of meer blijven plakken

inmiddels een \"hole in one \"gescoord voor theorie, 50 vragen, 50 goede antwoorden , in 1x !!
nu reeds 4e praktijkles. en ik vind dit wel een leuke toestand, deels serieus, deels lol.
 
Ik zou het echt net meer weten maar het was IIG met m\'n computer. Ik ken niemand van het Formum en ik weet ook niet of er bij mij in de buurt (Doetinchem) mensen van het MF zitten? Ik rijd eigenlijk hoofdzakelijk in Duitsland, veel prettiger vanuit boete- en rijtechnisch oogpunt gezien.
 
Ik ken niemand van het Formum en ik weet ook niet of er bij mij in de buurt (Doetinchem) mensen van het MF zitten?

Ik woon in Terborg. Da\'s niet zo heel ver weg :P
Linda (ook op dit forum te vinden) trouwen ook.

Vaak zijn er ook mensen op ressen te vinden. Da\'s ook aardig in de buurt. Grote Muis en Daniel Leenders wonen omgeving Nijmegen. Da\'s via duitsland ook niet ver.
 
Hoi!
Ik kwam hier door zomaar te zoeken naar \'motor\', omdat ik wilde gaan beginnen met motorrijlessen, maar me afvroeg of ik niet (een) te klein (vrouwtje) was.... En gelukkig maar dat ik dit vond, want ik heb er al wat leuke chatvrienden aan over gehouden! Kijk maar onder \'vragen\' en dan bij \'meisje wil info\'.
Met eentje (SV650) ga ik volgende week naar Promotor in Scheveningen... En ik heb inmiddels 5 lessen achter de rug en ben zwaar verslaafd!
Groetjes!!!
 
via het bijna verdoemde GoT
begint wel een afbrokkelende zaak te worden daar
maar hier :]
 
motor.pagina.nl

was aan he surfen op zoek naar wheely-info. Nou, die heb ik gekregen ook :} :}
Ik vind hem goed!....
 
In een visioen zag ik een naakte dame met een bord in haar handen staan met daarop MOTOR-FORUM.NL. Badend in het zweet werd ik wakker, ben onmiddelijk naar mijn pc gevlogen om erachter te komen dat er hier bar weinig naakte dames te vinden zijn. ;(
 
Via een berichtje op het discussieplein van euhh.. hoe heet die site nu ook al weer?
Oja volgens mij was het motornet.nl of zo iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan