hoe kwam je hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Ik zie dat de laatste dagen de bezoekersaantallen omhoog lopen. Het gaat niet echt erg snel, maar toch gestaag.

Nu vroeg ik me af hoe je hier op dit motor-forum verzeilt bent geraakt.
 
...en BertV kwam via het beruchte \"mega-motor-topic\" in GoT... ;)

Die ik net al ff heb lopen zoeken, maar dus echt nergens weer kan vinden. Iemand een linkje? Is wel leuk voor de mensen die hier wat later zijn gekomen :}

How did this all start?
 
het begin is me al duidelijk, maar ik vraag me af hoe de mensen die later zijn binnen gekomen (zeg maar met mij) deze site hebben kunnen vinden. Kon er niets over vinden in de oude fora.
 
Ik zou niet meer weten hoe ik hier ben gekomen...

Weet wel dat ik hier niet meer weg te slaan ben :+
 
Ik weet niet meer, per ongeluk of via andere motorsite/of nieuwsgroep in juni of juli ofzo. Er waren niet veel users in ieder geval, is nu wel anders *D
 
Nou moe :?

Ik ben niet de eerste die meld dat hij via GoT hier terecht is gekomen, maar ik ben wel de eerste die dat in de POLL bekend maakt??
 
Ik weet het ook niet meer.. geloof via motornet, omdat BertV een bericht daar nog plaatste.. aangezien hij daar vroeger aardig actief was en nu niet meer.. en met mij hetzelfde, ik zit veel vaker hier dan op motornet.
 
Op een GPL-forum was er ook een draad over motoren en MartijnL heeft daarin eens naar hier verwezen. Zodoende.
 
Ik was nog op zoek naar een motor, moest een GSX-R750 SRAD worden. Dus ik zat een keer te kijken op marktplaats.nl, staat er een \'96 SRADje van ene Ruud op.
Bekijk de foto, kijk waar de foto vandaan komt: Bikepics.com.. Hmm, k, linkje gevolgd, nog meer van een Duderuud en zei iets staan over een \'motor-forum\'.
Ging er naartoe en kwam er niet meer weg :)

Motor niet gekocht btw, was te duur :+
 
Ik was nog op zoek naar een motor, moest een GSX-R750 SRAD worden. Dus ik zat een keer te kijken op marktplaats.nl, staat er een \'96 SRADje van ene Ruud op.
Bekijk de foto, kijk waar de foto vandaan komt: Bikepics.com.. Hmm, k, linkje gevolgd, nog meer van een Duderuud en zei iets staan over een \'motor-forum\'.
Ging er naartoe en kwam er niet meer weg :)

Motor niet gekocht btw, was te duur :+
Volgende keer niet weer zo hard remmen met je achterrem he! :P
 
Volgende keer niet weer zo hard remmen met je achterrem he! :P

Vond je \'t geen lekker geurtje dan?? ;)

Zag je trouwens wel dat ik er achterkwam (maar goed ook btw) dat ik nog harder in die voorrem kon knijpen? En toen nog harder en harder en HARDER.. Je wil niet weten waar mijn hart daarna zat joh.. :)
 
Via gp500racing.com.
Poohbeer tipte me dat hier online rijders zijn.
En aangezien ik toch aan mn motorrijbewijs begin... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan