Hoe lang deden jullie met je eerste motor?

Hoe lang deden jullie met de eerste motor?

  • < 6 maanden

    Stemmen: 43 28,1%
  • 6 maanden .. 1 jaar

    Stemmen: 24 15,7%
  • 1 jaar .. 2 jaar, >25kW

    Stemmen: 32 20,9%
  • 1 jaar .. 2 jaar, <25kw

    Stemmen: 16 10,5%
  • 2 jaar .. 3 jaar

    Stemmen: 14 9,2%
  • > 3 jaar

    Stemmen: 24 15,7%

  • Totaal aantal stemmers
    153
in december 2001 mijn motor gekocht met 48000km op de klok
het is nu 2004 en onder tussen al ruim 86000 op de klok en voorlopig gaan we nog lekker door ook al is ie 14 jaar oud
 
3 jaar op de FZR gereden met veel plezier en daarna ingeruild voor mijn 3e fiets de fazer. De XJ gaat er nooit meer uit, deze brengt toch niets meer op.
 
Na 5 maanden en 4000km erachter gekomen dat de zzr geen motor was die echt bij me paste, veel op geleerd dat wel maar ik doe het graag rustig aan tijdens toertochten. Nu kan ik wat meer van de omg. genieten.
 
na 5 maanden cb-1 (volle kuip) moest ie plaats maken voor een zxr750,gejat tijdens tt '( (nog steeds nachtmerries van) er kwam een fzr600r ,die viel om, weer fzr600r, ingeruild voor trx, gat in carter gereden :? ,ingeruild voor mijn blauwe gevaar de zixxer 900 :}
 
6 maanden, auto kwam van tegenovergestelde richting en draaide voorlangs.
mijn voorvork vond van niet.
voorvork verloor discussie, en de rest van de fiets ook.
 
Ruim drie jaar. Gekocht met 12000 op de teller (was toen 5 jaar oud), verkocht met bijna 50000.

Mijn GS heb ik nu sinds december - had 29000 op de klok, nu bijna 45000, dus ik heb zo'n vermoeden dat mijn jaargemiddelde omhoog gaat. Ondanks dat ik mijn GS niet voor woon-werk gebruik (10 minuten op de fiets).
 
eerste motor precies 1 jaar
tweede motor 8 maanden kreeg er problemen mee dus toen maar deal gemaakt met de motorzaak
motor van mijn pa 3maanden gebruikt daarna total-loss :X

nu op naar het volgende slachtoffer waarschijnlijk een 2004 zx6r :9
 
Ongeveer een jaartje met een Yamaha Thundercat gereden--> toen stond er ook al weer 20 duizend kilometer meer op de teller! Toen overgestapt naar een Honda VTR-Firestorm, hier heb ik ook weer 20 duizend km's in een jaar tijd mee gereden. En ik rij nu een Honda VTR SP1 :}
 
1e motor: Aprilia RS 125 '99 : Nog steeds in bezit, 2 jaar aktief op gereden
2e motor: Suzuki GSX-R 750 '01 : Half jaartje, vangrail geschampt en naar tikje in het blok.
3e motor: Suzuki GSX-R 750 '02 : Half jaartje, te weinig km zat ook nog winter bij tussen. Met 150 de bocht uit door prikkeldraad
4e motor: Suzuki GSX-R 750 '04 : Nu half jaartje, 9000 km op teller. En deze blijft (hopelijk) nog wel ff.

Ik ben op mijn 19e begonnen en ben net een weekje 23 :P
 
Honda CB650 nighthawk. ong 3 maanden gehad en toen was er een reparatie van 800 euro. Toch maar weer ingeruild.
 
eerste motor was XT350 ...maandje of 3, max 4?
Sindsdien staat die stil, moet aangepast worden, ideale fiets om gekke dingen mee uit te halen
 
Ik heb mijn eerste motor 4 jaar gehad, maar kreeg toen
zo'n mooie inruilprijs :9~ dat ik daar niet over hoefde na te denken.
Heb nog geeneens een proefrit gemaakt op de nieuwe aanwinst.
Ben hem een week later gaan halen en heb er geen spijt van gehad.

TOTDAT HIJ WERD GEJAT !!!!!! :(
 
1e motor was een Virago 750. Dik 4 jaar mee rondgetourd.
Ondanks dat ik nu al jaren op een supersport rondknoer denk ik af en toe nog met weemoed aan het relaxte rondploffen door Europa... :]
 
eerste fiets was een CBR 600F van 2000
anderhalf jaar later had ie een gevecht met een stoeprand nadat ik onderuit schoof op een vuile rotonde.
kuipen stuk, ontsteking stuk en carter stuk.
Babbelen met de dealer en mooie prijs gekregen en met een nieuwe CBR 600RR de deur uit.
Die is intussen 5 mnd oud met alweer 11000 km op de teller en blijft voorlopig nog wel ff.
 
precies 2 weken, toen was ie niet snel genoeg meer..
ben toen van een 350cc tweecilinder maar overgestapt op een 550 cc viercilinder..
 
Terug
Bovenaan Onderaan