Hoe lang deden jullie met je eerste motor?

Hoe lang deden jullie met de eerste motor?

  • < 6 maanden

    Stemmen: 43 28,1%
  • 6 maanden .. 1 jaar

    Stemmen: 24 15,7%
  • 1 jaar .. 2 jaar, >25kW

    Stemmen: 32 20,9%
  • 1 jaar .. 2 jaar, <25kw

    Stemmen: 16 10,5%
  • 2 jaar .. 3 jaar

    Stemmen: 14 9,2%
  • > 3 jaar

    Stemmen: 24 15,7%

  • Totaal aantal stemmers
    153
Ik heb de mijne nu 8 maanden (yzf750r) en hij bevalt prima. Doe hem ook nog lang niet weg, moet nog 2 jaar studeren dus het beestje blijft nog even lekker bij mij. Heb al wel schade gehad, maar das allemaal vergoed.
 
half jaartje, toen kocht ik mijn suzuki GSX1100f en liet ik mijn GL staan, kreeg deze zomer een ongeluk, suzuki total loss en nu rijd ik weer op mijn eerste motor, daar kon ik geen optie voor vinden in de poll dussss..... :)
 
rijd nog steeds op mijn eerste motor rondt, maar heb hem dan ook pas sinds maart dit jaar... ;)
 
5 jaar!

Een Honda XL500S, voor 500 piekies van de kapper gekocht, het was zijn pekel fiets. En nadat ik naar texel was gereden met een maat op een R1 is er toch maar een GSXR 750 bijgekomen, maar om het beestje te verkopen ging me wat te ver..

Maar na 5 jaar trouwe dienst als crossbrommer in Amsterdam is die naar een nieuwe eigenaar gegaan, en dat voor 150 euro. De beste investering ooit dus!

Oh, kwam er wel nog achter dat ik al ruim 2 jaar onverezekerd rondreed. Bij het aanmelden van de nieuwe ( Monster s4) vroeg ik nog: en omdat de crosser ook bij u anwb is verzekerd, scheelt dat? Vrouwtje wist van niets.. Crosser? Ja maar mijnheer die is 2 jaar geleden uit de polis gezet, u had niet ebtaald! eeeeehh.. toch wel blij dat er nooit iets van rechts kwam, wheeliend over een grachie :)
 
Euh van 01-08-2002 tot en met 21-10-2004 .. dus iets langer dan 2 jaar nu. :} Ben net over de 30.000 km heen.

Fiets bevalt overigens nog steeds, al kijk ik uit naar iets zwaarders. :]
 
Na 4 jaar nog steeds dezelfde bike. Mijn transalp heb ik nieuw gekocht en tot nu toe nog niks beter gezien. Toegegeven het is ook een centenkwestie.
 
Rbw in '92 gehaald, beetje lang gewacht met aanschaf eerste motor; in juni 1996 m'n huidige Kawa Z650 uit '77 aangeschaft en als het aan mij ligt wordt dit minimaal verdubbeld.
 
Kawa GPZ 750 fossiel...
heb ik twee jaar mee gereden, toen ingeruild voor een ZZR 600 en daar heb ik ook twee jaar mee gereden.
ondertussen rijd ik alweer ruim 6 jaar op een ZX-9-R (wordt wel tijd voor een andere) :]
 
eerste motor rijd ik nu nog op ,dit jaar pas gekocht en bevalt me prima,en waneer ik hem inruil ,nou waarschijlijk nooit mischien ooit een mooie naked erbij,de toekomst zal het leren.
full

smaken verschillen natuurlijk,maar deze ruil ik mooi niet in.
 
Ik ben opgestapt op een RF 600 waar ik met veel plezier op heb gereden. Binnen een krap jaartje heb ik hem weer ingeruild voor een GSX-R 600, tot groot ongenoegen van Afw. :)

full
 
Ik ben opgestapt op een RF 600 waar ik met veel plezier op heb gereden. Binnen een krap jaartje heb ik hem weer ingeruild voor een GSX-R 600, tot groot ongenoegen van Afw. :)

(Afbeelding)
ja dat is zo he maar is je al vergeven hoor,hoe is het afgelopen zit je nieuwe uitlaat er nu al op ,sorry offtopic maar even bijpraten.
 
Eerste motor was een Yamaha FJ1100: na twee maanden weggedaan.(ellende bak!)
Tweede motor was een Kawa GPZ600R: twee jaar meegereden
Huidige motor is een Kawa ZZR600 en die heb ik sinds 2001
 
Ruim 2 en een half jaar en zo'n 45000 km. Het was een div 600 die me nooit in de steek heeft gelaten (op die ene keer dat m'n benzine op was na dan..)
Tijdens de aanschaf van een nieuwe voorband heb ik eens een proefritje op een Fazer gemaakt. Dat werd dus een duur voorbandje, want het gevolg was dat ik 5 dagen later een Fazer in de garage had staan..
 
Terug
Bovenaan Onderaan