Hoe lang deden jullie met je eerste motor?

Hoe lang deden jullie met de eerste motor?

  • < 6 maanden

    Stemmen: 43 28,1%
  • 6 maanden .. 1 jaar

    Stemmen: 24 15,7%
  • 1 jaar .. 2 jaar, >25kW

    Stemmen: 32 20,9%
  • 1 jaar .. 2 jaar, <25kw

    Stemmen: 16 10,5%
  • 2 jaar .. 3 jaar

    Stemmen: 14 9,2%
  • > 3 jaar

    Stemmen: 24 15,7%

  • Totaal aantal stemmers
    153

DaBit

MF veteraan
8 apr 2004
1.151
0
Oss
Ik ben gewoon eens benieuwd. Ik heb namelijk het idee dat jullie best vaak van motor wisselen, en zeker de eerste motor.

De vraag is dus: hoe lang hebben jullie op je eerste motor gereden voordat er iets anders voor in de plaats of erbij kwam?

Voor 25kW-ers speelt er nog iets mee, dus die hebben een aparte optie in de poll.

Crashen en daarna een andere motor kopen telt ook, btw.
 
11 maanden, had m 2x laten vallen bij t opbokken |( . 1x links, 1x rechts.

Bij taxatie schade zag ik bij mn dealer mijn huidige, goeie deal kunnen doen, dus toen maar gedaan. Wilde altijd SS rijden. Dat posed wat beter dan een soes GSXF :+
 
11 maanden cb500. had mezelf voorgenomen na behalen rbw eerst nog maar eens een jaartje 'door te lessen' zeg maar. maar net voor ik dat jaar rond had kwam ik mijn huidige motor (vfr750) tegen en heb die maar gekocht. maar deze houd ik nog wel een tijdje denk ik. misschien een nieuwere met minder km's maar wel een vfr750.
 
Ik rij al 2 jaar op mijn eerste. Het liefst blijft hij nog lang bij me...altijd leuk voor erbij z'on XT.

Ben natuurlijk niet van plan om altijd maar op die XT te blijven rijden, er zal echt wat bij moeten komen (toer/race/klassieker).
 
Ca. anderhalf jaar op een GS500 gereden...bedoeling was een jaar en dan wat zwaarders kopen...is iets langer geworden...rij nu lekker op een VFR en die wil ik voorlopig nog wel ff houden! :P
 
erhm ik had de motor al 2 maanden voordat ik er op mocht rijden, 4 maanden later een andere (snellere) erbij gekocht. De eerste motor uiteindelijk 2 jaar later weer verkocht. . . .
Toch regelmatig nog op gereden dusse maar gestemd voor 2-3 jaar :D
 
Over 10 dagen heb ik hem precies 2 jaar mijn ER-5je, en nu moet ie de winter nog door en daarna een andere motor
 
Honda VF500F 1 maand opgereden, staat nu nog te koop. Ik heb nu sinds mei (6maand) de CBR600F. Ben van plan nog een tijdje hierop te rijden, maar natuurlijk niet te lang want we moeten vooruit gaan qua rijbeestje 8-)
 
2 maanden, daarna was het blok een beetje dood (en geen kennis, tijd en zin om te repareren), toen zo'n 2 maanden zonder gezeten, en nu rij ik alweer 3 maanden op m'n CB, en wat mij betreft blijf ik die nog heel lang rijden, hij bevalt me uitstekend.
 
twee weken langer dan 3 jaar, Honda Cb 600 tophalf, nieuw gekocht en nu bijna 55000 km (hoop woon-werk) 8-) . Gedachten laten gaan over nieuwe VFR, maar dat is financieel nog niet haalbaar '( Dus nu de winter door en dan nog een winter ben ik bang. Maar prima fiets, en boven de 10000 toeren nogsteeds een enorme uitdaging!! :+
 
3 weken toen was ik me cbx250 met top van 110 zat. En is me huidige gsx-f gekomen. En die hoop ik in februarie te ruilen voor een 600 ss.
 
ik rij nog steeds op mijn 1e fiets na iets meer dan 3 jaar
rij er iedere dag mee naar mijn werk en in het weekend voor
de fun...
 
ik denk dat ik m'n eerste motor het kortste heb gehad nm 4 weken :}
dacht ik begin na 15 jaar maar eens op een rustige oudere motor een cb 500
maar motorrijden is net als fietsen je verleerd het niet makkelijk.
dus na 4 weken een cb600(hornet) gekocht(nieuwe) en die heb ik alweer 2,5 jaar en die gaat niet meer weg hoor bevalt me prima.
 
2 Weken :]

Omdat het maar een 250 cctje was was ik er ook snel op uitgekeken.
Vandaaruit naar een 750 cc die het ook niet al te lang heeft uitgehouden O-)
 
Ongeveer 6 maanden gereden met een GSX600F. Wilde toen toch echt wel wat anders. Voor een hele nette prijs in kunnen ruilen en m'n huidige motor aangeschaf waar ik nu alweer dik een jaar op rij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan