Hoe lang deed jij over je rijbewijs?

drie-en-een-halve maand, maar daar zaten wel 2 tot 3 weken onnodig wachten bij wegens drukte bij het CBR. Alles in één keer gehaald. 18 lessen in totaal (van anderhalf uur).
 
Ergens in Maart 2008 begonnen en uiteindelijk 28 augustus geslaagd voor AVD. De ongeveer 20 lessen waren dus redelijk uitgespreid.
Maar vooral de bijna 2.5 maand wachttijd tussen AVB en AVD heeft het geheel wat gerekt.

Maar nu al bijna jaar lekker aan het krossen op mijn eigen motor!
 
18 jaar terug 2 dagen op de Nederlandse Antillen. Dit was destijds lastiger dan in NL omdat er offroad rijden in het pakket zat.... :]

Wat is dat eigenlijk? AVD en AVB? :?
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag me af, zijn heel wat die wat minder lessen hebben gehad, ik heb gewoon simpel iedere week een uurtje gereden. Maar vraag me af, deze jongen is 17, en zal dus ook meer tijd op de weg moeten besteden, wegervaring met de auto scheeld natuurlijk een hele hoop.

Maar zoals al eerder hier net iemand zei: Neem de tijd en je leert het beste en veiligste rijden. Rijles doe je maar 1x, (afgezien VRO).. Waarom ook zo haastig binnen 3 maanden? een tourtocht oid? dat lijk me niet meteen goed om daarmee te beginnen....
 
hoe doen jullie dat allemaal zo snel? ik heb nu 4 lessen gehad van 1,5 uur en heb net het idee de halve draai een beetje onder controle te krijgen....


Hoe doen we dat:? goed. :+
jarenlang vooroefenen }) :X :+


18 jaar terug 2 dagen op de Nederlandse Antillen. Dit was destijds lastiger dan in NL omdat er offroad rijden in het pakket zat.... :]

Wat is dat eigenlijk? AVD en AVB? :?

denk typfout
Alg. Verkeersdeelname
Alg. bij(zonder)stands verichtingen
 
Je moet het gewoon even vragen bij een rijschool in de buurt.
Mijn instructeur ging tussentijds 3 weke op vakantie.. beetje jammer. Maarja, heb 6 lesse gehad en daarna AVB gehaald.

Ik was 18 juli begonnen met lessen. Ik sta 12 oktober gereserveerd voor mijn AVD.
Als ik dat ook in 1 keer haal heb ik er een korte 3 maanden over gedaan.

Suc6
 
8 Jaar.

Riep al vanaf mn 18e dat ik mn motor rijbewijs zou gaan halen.
Alleen ouders waren erop tegen. "Zo lang jij thuis woont ga jij geen motor rijden".....

Dus toen ben ik maar op mn eigen gaan wonen, toen was het een kwestie van een paar weken. :)
 
7 dgn incl theorie in 2006. kwestie van plannen en goeie rijschool
 
Laatst bewerkt:
geen idee, heb gewoon in een periode tussen februari en oktober gelest, elke keer zodra ik weer geld had. Ene week wel, andere week niet. :) Verschillende weeromstandigheden meegekregen wat ook de bedoeling was, eigenlijk. Had geen haast :)
 
Laatst bewerkt:
Verspreid over een krappe 2 maanden (2 à 3 keer per week les):
AVB: 10x60 minuten
AVD: 8x60 minuten
Beiden 1e keer geslaagd.

Ik heb vroeger wel wat brommer gereden maar nooit een schakelbrommer, moest alles dus nog leren.
Succes!!!
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben Justin en ik ben 17 jaar

Ik ga in Januari voor mijn lichte motor rijbewijs ( dan ben ik jarig )
Alleen is het belangrijk dat ik hem heb voor april.

Daarom deze vraag, omdat ik dan kan zien of ik heel erg moet haasten of dat het allemaal wel meevalt.

Ik heb al een HONDA CB50 met 4 versnellingen. ( dus ik ben niet helemaal noobie )


Bedankt voor de moeite alvast
En, hoe gaat het nu? Al begonnen?
 
En, hoe gaat het nu? Al begonnen?

Ik ken TS persoonlijk. Hij is heeft het theorie boek bijna uit :+. Hij staat zich vaak te verlekkeren bij mijn motor :P Hij moet gewoon even beginnen, maar op 1 of andere manier lijkt de drempel wat te hoog :(
 
En, hoe gaat het nu? Al begonnen?


Ik heb toch maar besloten om het lekker snel te doen, maar niet te veel hooi op mijn vork te nemen. Als het niet lukt dan lukt het niet en als het wel lukt is dat mooi.

Alleen ik heb nu probleem die ik niet kon weten. Mijn ogen hebben een afwijking en nu moet ik eerst nog naar de oogarts :/


Maar nog bedankt voor alle reacties!
 
Terug
Bovenaan Onderaan