Hoe lang denk jij je rijbewijs nog te bezitten?

Hoe lang denk jij je rijbewijs nog te behouden?

  • Ze hebben hem al eens ingenomen

    Stemmen: 13 5,1%
  • Elke rit zou mijn laatste mét rbw kunnen zijn

    Stemmen: 83 32,5%
  • Ik rij altijd netjes max 49 km/u over de toegestane snelheid

    Stemmen: 32 12,5%
  • Ik rij wel eens te hard, maar hou het bij max 30 km/u te sne

    Stemmen: 104 40,8%
  • Rustig rijden is mijn ding, ik hou me aan de snelheid

    Stemmen: 23 9,0%

  • Totaal aantal stemmers
    255
Ik heb echt zitten twijfelen bij het invullen van je poll, maar kom er niet uit.
Ik zelf rij zo wisselend, er valt echt geen zinnig antwoord op te geven. Het is een samenspel van dingen bijv de tijd op de dag, het overzicht, de drukte, mijn bekendheid van de wegen, en dan ook nog eens mijn eigen bui. En ik denk dat dit voor veel rijders zo is.

Hoe dan ook, ik hoop hem natuurlijk nooit kwijt te raken O-) En met een beetje gezond verstand zou het moeten lukken. Maarja, ik zou zo maar eens pech kunnen hebben })

Greetz!
 
Ik raak m niet meer kwijt, motor preventief verkocht :P
 
Als ik m ooit moet inleveren bij vervanging dan geef ik m op als kwijt ofzo :+
(niemand pakt mn roze papiertje af.. beetje mij een gaypas aansmeren :/ )

@DeKleef: optie 2 dus :+
 
Laatst bewerkt:
Rijd altijd netjes 49 km te hard. Gaat al jaren goed eigenlijk. Rijd nu 7,5 jaar en afgelopen zomer de eerste boete binnen.

Trok hem heel ff open de A15 op. Tja en dan zit je al snel op 200+, ging lekker, goed in de spiegels kijken, hej wat is dat.....een grijze ford mondeo probeerd wel heel erg veel moeite te doen om me bij te benen. Ik meteen van het gas af. En na enkele seconden ( was een enorm gat geworden natuurlijk) komt dat ding voorbij, meteen politie volgen. Dacht echt dat ik em kwijt was. Moest in de auto ff dat filmpje zien.
Agent: ja meneer u heeft geluk dat we u niet konden klokken. We rijden hier 178 en u loopt nog heel hard weg. We houden het maar op 30km te hard, niet meer doen he?! O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan