hoe lang gaat een supersport mee?

ik heb gehoord dat als je rustig inrijdt het eigenlijk bijna niet kapot te rijden is(zonder whilies,burnouts,...).van nen technieker gehoord.De vorkpoten enzo moeten wel geregdl vervangen worden,... maar het blok gaat niet kapot zij die.
 
ik heb gehoord dat als je rustig inrijdt het eigenlijk bijna niet kapot te rijden is(zonder whilies,burnouts,...).van nen technieker gehoord.De vorkpoten enzo moeten wel geregdl vervangen worden,... maar het blok gaat niet kapot zij die.
 
ik heb gehoord dat als je rustig inrijdt het eigenlijk bijna niet kapot te rijden is(zonder whilies,burnouts,...).van nen technieker gehoord.De vorkpoten enzo moeten wel geregdl vervangen worden,... maar het blok gaat niet kapot zij die.
 
Ik heb een YZF750R een aantal jaren gereden, tot aan 56000 km op de klok :]

Ook flink wat circuit mee gereden. Nooit wat mee gehad behalve een keer het balhoofdlager. Voor de rest de normale onderhoud dingetjes, banden, ketting en genoeg olie erin gooien, want blijft een Yamaha 8-)

Goed onderhouden scheelt meestal een hele hoop..tis toch een soort kindje :)
 
Mijn vriendin (Roadracer) rijdt op dit moment op mijn oude CBR600 uit 1988. Op dit moment staat er 92000 km op de teller en het motortje loopt nog best! Zijn wel nieuwe voorveren ingekomen en binnenkort moet de koppeling vervangen worden, maar verder is er niks mee aan de hand.
 
tja, hoe ga je ermee om.....er zijn gasten die hem binnen 1000km total krijgen. bijvoorbeeld een gozer in alkmaar koopt een nieuwe 998 sps met alles erop en eraan, al het geld geleend. rijd bij een bussluis, maakt een wheelie, komt verkeert neer en parkeert zijn brommer boven op een parkeerpaaltje met als gevolg paaltje dwars door het carter naar boven. blok aan stront, fiets krom, getuigen zeiden dat ie roekeloos hard reed. geen verzekeringsgeld. werken voor nix dus. zo kan het ook. :+ heb de fiets gezien, voor een schadebak was er nix meer aan te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan