Hoe lang houden jullie die dingen?

Ik heb zo'n idee dat het "willen hebben" ook meespeelt. Kwijlen totdat je dat ding hebt en als je het ding dat hebt dan is er altijd wel weer een mooiere en snellere om van te dromen .......
 
Bij mij scheelt het ook nogal.. eerste motor na 6 maanden/12,300km omdat de km stand 40K werd en groot onderhoud nodig was en ik een heeeele mooie inruildeal kon maken.
De Thundercat die volgde 9 maanden/27000km gehad en ivm tellerstand weg gedaan. Ook nog mooie prijs voor gehad. Dan een paar Gixxers die er niet meer zo uitzagen zoals ik ze gekocht had :X :X .
Deze die ik nu heb wil ik als ie heel blijft en zo nog wel 1,5 jaar houden in principe, en dan zie ik wel weer. Afh. van de km stand ook. Bevalt nog steeds super en vind hem nog steeds supergaaf..
De XJ600 woon-werk fiets blijft zo lang als ie nodig is cq hij het goed blijft doen... en die hoef ik voor de km-stand (afschrijving) ook niet weg te doen hehe..
 
normaal rijd ik ze 1 jaar .
de tdr250 heb ik echter al weer 7 jaar .
de fazer gaat eruit als de voetsteunen op zijn :) , maar met dit weer kan dat dan al volgende week zijn .

EN nee Voske ik zet hem niet hier te koop :+
 
Door geldgebrek (naast motorrijden zijn er nog andere dingen) meestal langer dan ik eigenlijk wil. M'n eerste motor 3 jaar, m'n huidige reeds 4 jaar, en hij zal nog wel een paar jaartjes meemoeten. Maar m'n huidige motor bevalt nog wel, ondanks de 100.000+ kilometers :] .
 
alleen mijn Ural combinaties blijken blijvertjes. Deze heb ik nu een jaar of zes. Van de winter gaan de koppen naar Sander van Bergen. Worden ze geflowed en komen er dubbele bougies in. Ik ga voor de volgende ton voor minstens 36 achterrwiel pk! Hm... TDM's zijn ook nogal standvastig...
 
Heb m'n CBR sinds maart vorig jaar, maar wil volgend jaar toch eigenlijk een nieuwe/andere. Dus 2 jaartjes ga ik wel redden met deze...
 
Tot dusverre wisselde ik binnen de anderhalf á twee jaar van motor.
Vooral omdat ik steeds weer iets anders wil rijden.

Ik ben wel van plan de huidige Bandit 1200 iets langer te houden, maar die nieuwe SV1000S lonkt geweldig, zal ik maar zeggen... ;)
 
Geen flauw idee wanneer... :?
Genoeg geld + nog gavere fiets dan nu = kopen!
 
heb de RF nu 4 maanden, met de vorige heb ik bijna een jaar gereden.
maar zit nu enorm te geilen op een TL1000S (kwam na een weekje SV1000) :9~ .
maar denk dat ik nog een jaartje moet wachten '(
 
Mijn R6 heb ik een nu een paar maanden, maar ik wil eerst eens het grootste deel van deze motor ontdekken voordat ik iets nog snellers ga kopen... vind het wel best (rij tenslotte niet voor l*l) en er zijn voor mij nog andere dingen in het leven!
 
27 oktober 2003 heb ik 4 jaar m'n rijbewijs en de RR is de na de SV650S, de ZZ-R600 en de Mille dus de vierde motor.

Dus reken maar uit... :)
 
De vorige (GSX600F) 5 jaar en 117.000km.
Mijn Bandit heb ik nu al 7 jaar, en ook 117.000km, en daarmee blijf ik nog een paar jaar rijden (als er niets mis gaat).
:] :] :]
 
Uiterlijk tot mei 2004. Dan mag ik vol vermogen rijden. Dan heb ik hem 22 maanden gehad. Ik heb er nog wel lol mee, maar wat meer cc's is errug aantrekkelijk.
 
Ik rijd 11 jaar motor en dit is mijn 4e fiets.
Dus een jaar of 3 doe ik er zeker mee.
 
Bijna al mijn motoren heb ik nog, dat probeer ik zo te houden, en er alleen maar bij te kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn vorige Gixxer zo'n beetje een jaar gehad. Reed hem toen van voor tot achter helemaal kaput. Heb nu een spiksplinterende nieuwe GSX-R 600. En ik weet bij god niet hoe lang ik die nog heb. Als ik er een keer een goede prijs voor terug krijg en ik kan voor een redelijk prijs een ander leuk speeltje kopen is dat natuurlijk de moeite waard om erover te denken.
 
Veel kans dat ik deze helemaal verbouw ala vering, 750 achterbrug, wat tune gedoe erop en eraan, en hem gewoon op ga rijden, en dan blok revisie doen en verder rijden, bedoel 600cc is meer als zat..

maarja als er weer een ongeval gebeurd zoek ik wel weer wat anders :(
 
De eerste bijna drie jaar.
De tweede drie jaar.
De derde vier en een half jaar.
Mijn huidige momenteel iets meer dan vier jaar. Het wachten is momenteel op een waardige vervanger (volgend de geruchten zou deze binnen het jaar z'n opwachting maken ...).
 
Tot ik een ducati 749s kan betalen :} , moet ik natuurlijk wel uitgestudeert zijn :X .
 
Heb mijn fiets inmiddels 4 jaar in bezit,denk er niet aan om hem weg te doen.
Heb inmiddels wel op div andere fiets gereden,allemaal hartsikke leuk maar
ik vindt mijn fiets nog steeds leuker.
Voor de goeie orde het is een Bakker Barracuda.
 
Terug
Bovenaan Onderaan