Hoe lang kunnen we nog op deze manier motorrijden?

Ik snap je punt, alleen denk ik dat de media zoals al eerder door iemand anders aangehaald, dit een lekker onderwerp vind om over te zeuren.
Ik heb gisteren wat uurtjes gereden door de binnenlanden van Brabant en niks van negativiteit tegenover mij gezien, zelfs wat lachende gezichten en goedkeurende knikjes.
Er is nu zelfs een kranten artikeltje uit waarin de "journalist" letterlijk aan geeft dat er: Volgens geluiden op social media sprake is van.....
Dat is gewoon een slimme manier om te zeggen:

20914192_10156581115517729_5864802468039309109_n.jpg
 
Bij een aantal denk ik van wel, want in hun ogen doe je het gewoon nooit goed. Die hebben gewoon per definitie een hekel aan motorrijders, al zou je hem voortduwen.

Gefrustreerde mannetjes die zelf geen motor mogen van hun 25+bmi kortpittige huisvrouwtje die met kekke montuurtje ieder jaar met dr trolley naar de Huishoudbeurs gaat.

Snap dat je dan gaat zitten azijnpissen op mensen die het wel hebben. Mensen LEEF EEN BEETJE EN LAAT EEN ANDER OOK BEETJE LEVEN.
 
Dannog, alleen al de foto van een motorgang (groepje mag je dit niet noemen) schetst wel een scheef plaatje met de werkelijkheid. Ik rijd tot nu toe alleen of met zijn tweetjes, paasweekend laat ik de motor lekker in de garage en over het algemeen houd ik me keurig aan de regels.

Klopt - AD gebruikte deze zelfde foto met als onderschrift "ter illustratie" - hoe scheef en overtrokken kan je een artikel maken - plaatje zegt bijna meer dan het artikel. Het ging over plekken waar motorrijders, fietsers en wandelaars niet meer normaal gebruik konden maken van de wegen omdat iedereen spontaan naar buiten moest (terwijl dat eigenlijk niet mocht - zelf zaterdag ook schuldig aan gemaakt hoor daar niet van). De foto in kwestie heeft daar gewoon niets mee te maken - hoezo manipulatie.. Maar goed - media is zoals altijd in control bij verkeerde of vertekende berichtgeving..
 
Terug
Bovenaan Onderaan