Hoe lang pikken we het beleid van Spee nog?

Belachelijk....heb ik ook die flitsservice geinstalleerd....wat een uitzuigerij van de staat.....dit is gewoon niet normaal meer.....langs elke weg staan ze zo'n beetje wel te controleren....kun je nagaan hoeveel ze moeten bekeuren om al die agenten die controleren loon te betalen....
 
Gewoon rustig rijden mensen, waar het moet door veel drukte of kinderen of ander gevaar. Daar waar het kan het gas erop en goed je spiegels in de gaten houden en zorgen dat je een stinger hebt!
 
Gewoon rustig rijden mensen, waar het moet door veel drukte of kinderen of ander gevaar. Daar waar het kan het gas erop en goed je spiegels in de gaten houden en zorgen dat je een stinger hebt!

:^ helemaal mee eens....mis alleen nog de stinger...maar afgezien van het feit dat het je eigen schuld is dat je geflitst wordt, is het gewoon niet leuk meer...je moet continu op je hoede zijn om maar niet eeen boete te krijgen omdat e 10 km te hard rijdt....kom op zeg op de display van mijn bike kan ik dat nauwlijks aflezen |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan