Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neem een fiets met een hoge compressie.
Nader de bocht in de 4e versnelling (voorkeur).
Ga flink in de ho-ijzers en voornamelijk zo niet alleen met de voorrem.
Schakel tegelijktijdig 2 versnellingen terug.
Als de motorfiets een snelheid heeft bereikt die iets hoger ligt dan het toerental dat de motor in die versnelling met die gasstand draait, laat de koppeling rustig tot 70 a 80% frictie, opkomen.
(volg je nog )
Het achterwiel zal door de compressie minder hard ronddraaien en zal gaan glijden.
Als je de koppeling op dit moment volledig loslaat zal je snelheid afnemen en stopt het glijden.
Als je je koppeling wel behouden op laat komen en de achterband gaat glijden kan je de achterkant van je motorfiets tijdens het insturen, dmv je benen en lichaam controleren en dus uit lijn brengen.
It's a simple....zeker op een SM maar ook op een SS.
Neem een fiets met een hoge compressie.
...Het achterwiel zal door de compressie minder hard ronddraaien en zal gaan glijden.
Als je de koppeling op dit moment volledig loslaat zal je snelheid afnemen en stopt het glijden.
Als je je koppeling wel behouden op laat komen en de achterband gaat glijden kan je de achterkant van je motorfiets tijdens het insturen, dmv je benen en lichaam controleren en dus uit lijn brengen.
It's a simple....zeker op een SM maar ook op een SS.
Ik doe zulke geintjes ook niet als er een camera-auto achter mij aan zit! dah!
tegenover oom agent ben ik altijd reuze braaf. En een industrie-terreintje heeft op zondag meer weg van een circuitje dan van openbare weg, dus dat valt allemaal wel wat mee, dat nummer van PB ben ik wel benieuwd naar ???
(No guts, no glory)
(Afbeelding)
Groeten
Neem een fiets met een hoge compressie.
Nader de bocht in de 4e versnelling (voorkeur).
Ga flink in de ho-ijzers en voornamelijk zo niet alleen met de voorrem.
Schakel tegelijktijdig 2 versnellingen terug.
Als de motorfiets een snelheid heeft bereikt die iets hoger ligt dan het toerental dat de motor in die versnelling met die gasstand draait, laat de koppeling rustig tot 70 a 80% frictie, opkomen.
(volg je nog )
Het achterwiel zal door de compressie minder hard ronddraaien en zal gaan glijden.
Als je de koppeling op dit moment volledig loslaat zal je snelheid afnemen en stopt het glijden.
Als je je koppeling wel behouden op laat komen en de achterband gaat glijden kan je de achterkant van je motorfiets tijdens het insturen, dmv je benen en lichaam controleren en dus uit lijn brengen.
It's a simple....zeker op een SM maar ook op een SS.
bij mij gaat het achterwiel dan stuiteren
Nog voor-de-duidelijkheider: op plaatje is hij dus echt wel aan het remmen.