Hoi,
Ik heb een KVL1000 die een verbruiksprobleem heeft. Weet iemand van jullie of een K&N filter en Laster DuoTechs zonder katalysator ervoor kunnen zorgen dat het verbruik van 1:18 naar 1:11 gaat??...eh bij normaal toeren!
Standaard zitten er katalysatoren in het uitlaatsysteem....geloof ik
Ik heb een uitdraai van de Dynojet bank...de rode lijn is met K&N filter + Lasers....de blauwe lijn is K&N filter met originele uitlaten...
Weet iemand hoe ik deze grafiek precies moet lezen
Ik heb een KVL1000 die een verbruiksprobleem heeft. Weet iemand van jullie of een K&N filter en Laster DuoTechs zonder katalysator ervoor kunnen zorgen dat het verbruik van 1:18 naar 1:11 gaat??...eh bij normaal toeren!
Standaard zitten er katalysatoren in het uitlaatsysteem....geloof ik
Ik heb een uitdraai van de Dynojet bank...de rode lijn is met K&N filter + Lasers....de blauwe lijn is K&N filter met originele uitlaten...
Weet iemand hoe ik deze grafiek precies moet lezen
Laatst bewerkt: