hoe lees ik een band af?

Meen je dit echt serieus!! Hoe weet je eigenlijk dat ze wellicht per merk verschillen als je niets kan vinden.

Je moet ook Google search gebruiken en geen fucking search dat scheelt al heel wat en daarna post je de antwoorden hier en maak je vast heel veel mensen blij. :')

Man ga toch alsjeblieft iemand anders vervelen met je nutteloze opmerkingen. De uitdrukking is UTFS en als je die niet kent dat zoek je maar even op google :') Da Neebur en Dhonti proberen ten minste iemand oprecht te helpen. Neem er een voorbeeld aan. Bedankt he,, Da Neebur en Dhonti :)

En daar kwam ik achter omdat elk bandenmerk compleet andere letters achter de typeaanduiding gebruikte die helemaal niks met elkaar overeen hadden. Nou tevreden.
 
Laatst bewerkt:
Man ga toch alsjeblieft iemand anders vervelen met je nutteloze opmerkingen. De uitdrukking is UTFS en als je die niet kent dat zoek je maar even op google :') Da Neebur en Dhonti proberen ten minste iemand op recht te helpen. Neem er een voorbeeld aan. Bedankt he,, Da Neebur en Dhonti :)

En daar kwam ik achter omdat elk bandenmerk compleet andere letters achter de typeaanduiding gebruikte die helemaal niks met elkaar overeen hadden. Nou tevreden.
Kan je er niet tegen dan dat iemand je verwijst naar raadzame bronnen. Begrijp het probleem niet zo.
Als vlieger moet je je emoties toch wat kunnen beheersen, nietwaar?
 
Kan je er niet tegen dan dat iemand je verwijst naar raadzame bronnen. Begrijp het probleem niet zo.
Als vlieger moet je je emoties toch wat kunnen beheersen, nietwaar?

Ik had graag een raadzame bron gehad ja. Daar was ik je heel dankbaar voor geweest. Maar de manier waarop jij zegt dat ik eerst moet googlen is ronduit vervelend en nutteloos want met google kwam je dus absoluut nergens. Ik kwam er bij toeval achter toen ik weer naar wat anders zocht.
En het is echt niet dat ik hier helemaal boos of huilend achter mijn PC zit. Dit heet van je af bijten. En als je dat niet kan dan word het met vliegen ook niks.
Zullen we gewoon weer normaal gaan doen? Jij hebt je punt gemaakt dat je graag wil dat mensen eerst googlen. En ik heb duidelijk gemaakt dat daar in dit geval niks te vinden was.
 
Ik had graag een raadzame bron gehad ja. Daar was ik je heel dankbaar voor geweest. Maar de manier waarop jij zegt dat ik eerst moet googlen is ronduit vervelend en nutteloos want met google kwam je dus absoluut nergens. Ik kwam er bij toeval achter toen ik weer naar wat anders zocht.
En het is echt niet dat ik hier helemaal boos of huilend achter mijn PC zit. Dit heet van je af bijten. En als je dat niet kan dan word het met vliegen ook niks.
Zullen we gewoon weer normaal gaan doen? Jij hebt je punt gemaakt dat je graag wil dat mensen eerst googlen. En ik heb duidelijk gemaakt dat daar in dit geval niks te vinden was.
Ik wilde eigenlijk helemaal geen punt maken, maar dit leek me zo basic google of bandenfabrikant info dat het daar zoeken een hele goede optie leek/lijkt.

Veel banden zijn er in verschillende ondersoorten. Michelin Pilot Road 2 is er ook in verschillende klasses (A, B, C, ...) en dit is bedoeld voor specifieke motoren. In de meeste gevallen volstaat de normale versie, maar voor zwaardere en/of hele krachtige etc. motoren worden dus uitzonderingen gemaakt.

Weer vrienden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan