Hoe loopt dit af?????? (filmpje)

Hoe loopt dit af?

  • 1 gepakt?

    Stemmen: 2 4,1%
  • 2 gepakt?

    Stemmen: 7 14,3%
  • 3 gepakt?

    Stemmen: 1 2,0%
  • 4 gepakt?

    Stemmen: 4 8,2%
  • 4x rijbewijs kwijt?

    Stemmen: 11 22,4%
  • 4x motor kwijt?

    Stemmen: 1 2,0%
  • iedereen in tranen?

    Stemmen: 4 8,2%
  • iedereen vogelvrij?

    Stemmen: 19 38,8%

  • Totaal aantal stemmers
    49
Ik denk dat ze wel wat beters te doen hebben dan op MF-posten :X

------------

Edit: Lekker rijden bijvoorbeeld! LOL :P
 
Het lijkt mij allemaal wat dicht op elkaar geprakt. Weinig plaats om fouten (vooral van de andere weggebruikers) te corrigeren.

Maar dat neemt niet weg dat het wel een gezellig ritje leek.
 
Het lijkt mij allemaal wat dicht op elkaar geprakt. Weinig plaats om fouten (vooral van de andere weggebruikers) te corrigeren.

Maar dat neemt niet weg dat het wel een gezellig ritje leek.
:^
Ziet op zo'n camera niet eens zo hard als hij 220 rijdt.

Wat een grap man, opeens komt die motoragent even langsrollen _O- die hadden ze nooit zien aankomen. Hij reed wel erg resoluut door langs die andere 2, door naar de voorste?

Wie is het geweest? POSTEN!
 
Krijgen we nog een verklaring of wordt dit een...

full


...topic? :+
 
Krijgen we nog een verklaring of wordt dit een...

(Afbeelding)

...topic? :+

Ja na zo'n plaatje zal ik wel de waarheid van het verhaal vertellen...

Ten eerste was het helemaal niet mijn bedoeling om een "supercool" filmpje te maken... We waren gewoon wat aan het rijden toen ik plots in mijn spiegel een 5de motorrijder zag... Ik had eigenlijk nog niet gezien dat het een motoragent was. Het eerste wat ik gedaan heb (toen hij voorbij was)is mijn camera van de steun afschroeven en deze onder mijn jas gestopt. Een kilometer of 3 verder is namelijk een tankstation en had wel het idee daar een stopteken te krijgen. O-) . Maar geen agent... Die was waarschijnlijk met een glimlach op z'n mond verder gereden en ons behoorlijk aan het schrikken gemaakt!

Dus: Hulde voor deze agent! *O* Iedereen heeft z'n roze papiertje nog en niemand een bon. :] :]
 
Ja na zo'n plaatje zal ik wel de waarheid van het verhaal vertellen...

Ten eerste was het helemaal niet mijn bedoeling om een "supercool" filmpje te maken... We waren gewoon wat aan het rijden toen ik plots in mijn spiegel een 5de motorrijder zag... Ik had eigenlijk nog niet gezien dat het een motoragent was. Het eerste wat ik gedaan heb (toen hij voorbij was)is mijn camera van de steun afschroeven en deze onder mijn jas gestopt. Een kilometer of 3 verder is namelijk een tankstation en had wel het idee daar een stopteken te krijgen. O-) . Maar geen agent... Die was waarschijnlijk met een glimlach op z'n mond verder gereden en ons behoorlijk aan het schrikken gemaakt!

Dus: Hulde voor deze agent! *O* Iedereen heeft z'n roze papiertje nog en niemand een bon. :] :]

oftewel...hij had wel wat belangerijkers te doen en was onderweg boeven te vangen *O*


Driemaal :} *O* voor die motoragent !! *O* :}


Dus...toch...??
 
Ben benieuwd hoe dit verhaal over een week of 5 afloopt!

Zou elke dag zenuwachtig naar de brievenbus lopen... :r


En toch moet ik zeggen als het voor jullie goed afloopt dat die copper toch en pluim verdient hoor. HIJ zou het filmpje eens moeten zien, heeft ie gelijk wat leuks te melden op een saaie blauwe petten verjaardag! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan