Hoe M-F jij?

Sjoerd

MF'er
23 feb 2002
186
0
36
Heenweg
www.js-racing.nl
Kabelmodem!! :}

Constante 512 kbit verbinding, lekker snel voor niet al te veel inde maand.
Alleen zo op z'n tijd een ander IP, maar das ni erg ...

[edit]
Downstream is tijdje terug zelfs verhoogd naar 768 kbit
[/edit]

Laatst bewerkt:

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
97.246
14
Vlakbij Utrecht
Thuis via de modem. Op het werk via de server: gaat veel sneller! Daarom lees/schrijf ik de meeste post ook op m'n werk :P

Jasper van thuis

Banned User
12 mei 2002
62
0
49
reeuwijk
Altijd gewoon via de ptt inbellen enz.
altijd rond de 1300 gulden per 2 maanden.

nu via wanadoo hometime.
80 uur per maand voor 40 euro.
telefoon rekening kwam net binnen 81 euro voor twee maanden.
Kan je mn gelukzalige glimlach voorstellen???

rvh

MF veteraan
28 nov 2001
7.487
291
Ergens in Zuid-Holland
Altijd gewoon via de ptt inbellen enz.
altijd rond de 1300 gulden per 2 maanden.

nu via wanadoo hometime.
80 uur per maand voor 40 euro.
telefoon rekening kwam net binnen 81 euro voor twee maanden.
Kan je mn gelukzalige glimlach voorstellen???
1300 per maand? Volgens mij zit je dan niet al te vaak op M-F. Nee, dat lijkt meer op veel sites met ontblote dames...

Zelf via de PTT.

Fore

MF veteraan
Donateur
27 feb 2002
23.485
0
50
Eindhoven (regio)
www.landseer-ect.nl
Golfboy, wat is het verschil tussen UPC en kabel? Ik heb kabel, van UPC :) Chello dus.
Poll ff aangepast.

Banaantje, ik zei in mijn 1e post: Deze digibeet!

Maar bedankt voor je hulp. Nu kan ik deze ook weer onderscheiden van elkaar :) By the weg, wat kost chello en is het betrouwbaar? Is ook alleen maar voor thuis hoor. Ik gooi liever het geld in de motor qua benzine dan he! 8-)

Bananeman

Admin
Crew
By the weg, wat kost chello en is het betrouwbaar? Is ook alleen maar voor thuis hoor. Ik gooi liever het geld in de motor qua benzine dan he! 8-)
Chello is op dit moment betrouwbaar bij mij. Heb geen problemen. Heb ze wel gehad, en grote ook. Heb een eeuwigheid aan de lijn bij de helpdesk gehangen omdat ze elke keer beloofden dat het probleem dat il had gefixed was, maar dat was het dus niet. Uiteindelijk bleek dat het miscommunicatie was tussen de monteur die maanden ervoor het zaakje had aangelegd en UPC.

De DNS servers lagen er wel regelmatig uit, en zonder technisch te worden: als die plat zijn, kun je eigenlijk niet meer surfen. Maar daar heb ik de laatste tijd geen last meer van gehad.

Het kost iets van €50 in de maand, weet het niet exact. Maar met de hoeveelheid M-F tijd alleen al haal ik het er makkelijk uit in de maand ;)