hoe maken julie een knee down?

Je moet met 1 bil op het zadel zitten en de ander er naast.
Je moet voor je gevoel overdreven naast gaan hangen.
Mijn lukte het eerst ook niet.
En je knie goed uitsteken.

goh bekend verhaal...van wie zou je dit nou hebben???? :z
 
Is het niet wat vroeg om al met knee downen te beginnen?

Ik vind het voor mij iig nog wel te vroeg maar ik ben natuurlijk ook niet zo'n bikkel.
Ik heb nu ongeveer 3000km ervaring (mischien nog wel wat meer) en ik ga nu wel wat beter rijden volgens mij al vond ik mezelf eerst ook al wel goed rijden maar nu vind ik dat ik dat toen nog niet deed.

Mischien is het beter om eerst even rustig te beginnen, voordat je je een keer vergist en ligt, dat zou toch zonde zijn.

Maarja, als het je lukt :}
Zo niet; je hebt (hopelijk) nog tijd zat!

Succes er mee!
 
Ik heb geen idee..... ;)
misc.php


Bijlage: Dscn1580.jpg
 
hoe maken julie een knee down?

gewoon GOD op mijn blote knieen danken dat het weer allemaal is goed gegaan. :+ :9
 
hoe maken julie een knee down?

gewoon GOD op mijn blote knieen danken dat het weer allemaal is goed gegaan. :+ :9

Jij en een knee down. })

[off-topic] Waar had je trouwens die info vandaan over SPA. Over een alternatief voor de grindbak. Waar ze mee aan het testen zijn. Kan er niks over vinden??[/off-topic]
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 11 mei 2002 13:56 schreef AJK het volgende:Jij en een knee down. })

voor mij zijn glimranden 2x 45mm(180/55 band) al flink extreem. :+ :9
(bij nat weer neem ik de fiets aan de hand door de bocht. k.u.t metzeler achterband!!!)
 
Is het niet wat vroeg om al met knee downen te beginnen?

Ik vind het voor mij iig nog wel te vroeg maar ik ben natuurlijk ook niet zo'n bikkel.
Ik heb nu ongeveer 3000km ervaring (mischien nog wel wat meer) en ik ga nu wel wat beter rijden volgens mij al vond ik mezelf eerst ook al wel goed rijden maar nu vind ik dat ik dat toen nog niet deed.

Mischien is het beter om eerst even rustig te beginnen, voordat je je een keer vergist en ligt, dat zou toch zonde zijn.

Maarja, als het je lukt :}
Zo niet; je hebt (hopelijk) nog tijd zat!

Succes er mee!

Ik heb m'n eerste knee-down pas gedaan na 60.000 km... En dat is nog maar 10.000 km geleden.

Eerste tijd heb ik gewoon met knietjes aan de tank gereden. En wel lekker de bocht door, maar niet echt proberen mijn grezen te verleggen. Totdat ik es iemand op knooppunt Deil zag stilstaan. Ik stop ff om te vragen of alles goed is, en hij was prima. Even gepraat, en hij vertelde dat hij dus rondjes aan het rijden was. Sindsdien ook geprobeerd. Toen es een MF-rit meegereden, en toen heeft Fastnappie me uitgelegd hoe het moest.

Maar nog altijd ga ik vrij rustig de bocht om. Ven vrij voorzichtig en rustig.


Een bekende van mij doet het tegengestelde. Hij heeft enkele maanden z'n rijbewijs (Ook alleen motor, nog geen auto net zoals ik eerst had.). Hij zal misschien een duizend of 8 gereden hebben. En hij gooit hem al enorm plat. Ontzettend mooi om te zien, maar ik zou het gewoon niet doen. Staat tegenover dat hij zo'n eerste motor al plat gereden heeft, en ik hem al een zwieper (Door over je eigen grens te rijden.) heb zien maken wat ik nog nooit gehad heb.

Dat is gewoon een verschil in type motorrijders...
 
Rechts: neem een blaadje (klaver) en kijk steeds verder de bocht in. Ga je schuin van. Lukt dit, dan linkerbil op zadel, linkerknie tegen tank, heup beetje rechts naar voor draaien en knietje uitsteken.

Links: neem een grote rotonde en volg het blaadjerecept en denk voor alle rechts: links.
Als het nou nog niet lukt weketokniemeer.
Het beste gevoel geeft het als je niet valt trouwens.

Bijlage: Zx2.jpg
 
Politieberichten 9/5 (13.00 uur) en 10/5 (07.00 uur)
Heerenveen: motorrijder over de kop
Donderdagavond omstreeks 19.45 uur is een 37-jarige motorrijder uit Heerenveen op het klaverblad van de A7 onderuit gegaan. In een bocht raakte hij de grond, waarna de motor drie maal over de kop ging en onder aan het talud tot stilstand kwam. De motor was total loss en is afgevoerd. De ambulance kwam voor niets ter plaatse. De bestuurder kwam met de schrik vrij.

En blijf ook nog een beetje voorzichtig :(
Deze nam "knee down" wel erg serieus. Werd een "head down" dus....
 
Terug
Bovenaan Onderaan