hoe maken julie een knee down?

en als eerste kneedown voor het gevoel ben ik rondjes gaan draaien met 10 km/u steeds schuiner en hangen en dan kneeen!
Nou Jasper, dit heb ik ook al geprobeerd maar op een gegeven moment dat had ik het idee dat de rondjes kleiner werden en ik dus flink moest corrigeren om niet om te vallen, evengoed mooi dat je het zo opgebouwd hebt.
motorfreak.
 
Nog ff iets uit de oude doos van motorfreak;

Het spannenste moment uit mijn leven is toch wel die eerst keer,ik kende haar nog maar net 2 weken toen ik haar voor de eerst keer zag was ik meteen verkocht.ik moest en zou haar hebben.
Iedereen in mijn omgeving had het mij afgeraden ik was ook nog maar 19,er gingen veel verhalen over haar in de rondte het zou een beest zijn dat iedere man het hart op hol kon brengen,ik had gewoon te weinig ervaring om haar te temmen zei men.
In die twee weken dat ik haar kende hadden we al heel wat hoogtepuntjes gehad,het leek of we elkaar al jaren kenden,ze dreef me steeds tot het uiterste ik leerde lanzaam mijn grenzen te verleggen.
Het was een zwoele zomeravond toen het gewoon moest gebeuren,vanavond zou ze mij tot een geweldige climax brengen,het voorspel was geweldig,ik speelde met haar,ik voelde haar heter en heter worden na zo'n 20 minuten nam ik haar mee naar een rustige plek.
We begonnen lanzaam,en bouwden de snelheid lanzaam op,ik voelde mijn hart bonken in mijn keel we gingen steeds sneller en sneller tot we op het punt aankwamen waarop ik niet meer terug kon,het was nu alles of niets,ik mocht niet falen,dat zou slecht zijn voor mijn zelfvertouwen.
Ik ging er goed voor zitten ik stuurde haar lanzaam naar rechts,en stak mijn rechter knie naar buiten.
Mijn knie was nu nog zo'n kleine 5 tot 10cm verwijderd van het wegdek,nog iets verder doorhangen dacht ik.
Toen gebeurde het,het was geweldig----ik schreewde het uit YES,YES het was me gelukt ik was eindelijk een man ik was ontmaagd,het geluid dat ik onder mij hoorde was super,dat schrapende geluid heerlijk.
Snel maakte ik af waar ik mee bezig was en zette mijn motor langs de kant v/d weg om het litteken op mijn rechter kneeslider te bekijken het bleek niet groter te zijn dan een rijksdaalder, maar dat maakte niet uit,------ik was KNEEDOWN gegaan.
Mazzel motorfreak.
:] en hou hem tussen de lijntjes!!!!!!!
 
NUT??

Laten we het daar eens over hebben op een MOTORFORUM?!?

Wat is het nut van meer als 20 pk? 20pk is ook 120 km/u.

wat is het nut van motor rijden? een bmw c1 of auto is veiliger warmer enz.

Wat is het nut van een achtbaan? na 10 min sta je weer beneden.

Wat is het nut van het leven? binnen 100 jaar ben je toch dood.

Moet alles dus nut hebben? , dacht het niet!!
En ik hoop niet dat jij mij bedoelde als mannetje van 18 die alleen maar kneed om stoer te doen op de parkeerplaats.
Ik zeg toch ook niet dat jij een ouwe lul bent omdat je het niet doet? ( daar ga ik vanuit tenminste anders wist je dat het NUT van binnen zit, nl het gevoel ervan).

Dus laat iedereen lekker in zn waarde als ventje van 18 of ouwe lul of wat dan ook en laat hem of haar zn motor zo berijden als ie zelf wil. (als het maar relatief veilig blijft!)

Amen.
:}
 
OP opa's fiets kan t ook.... :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/2834/c6140adc61af9e5c34f07abac1300959 (oldtimer kneedown.jpg)​
 
Op dinsdag 21 mei 2002 15:49 schreef Jasper Grootveld het volgende:
misc.php

sjesuuz is ie nou dom of nie?
geen helm en kijk die banden!!

zitten ook onder de tonka van mn broetje!!
 
en als eerste kneedown voor het gevoel ben ik rondjes gaan draaien met 10 km/u steeds schuiner en hangen en dan kneeen!
Nou Jasper, dit heb ik ook al geprobeerd maar op een gegeven moment dat had ik het idee dat de rondjes kleiner werden en ik dus flink moest corrigeren om niet om te vallen, evengoed mooi dat je het zo opgebouwd hebt.
motorfreak.

toen gaf ik gewoon een beetje gas bij,

gisteren wel even gelachen, ik ging een bochtje door bij het stoplicht, gewoon met 30 ofzo, maar wel knie aan de grond heel relaxed.
kijk ik ineens recht in de bek van een politieagent, ohohoh maar gauw weggereden, voor ie op gekke plannen kwam!
 
sjesuuz is ie nou dom of nie?
geen helm en kijk die banden!!

zitten ook onder de tonka van mn broetje!!

Ja, maar kijk eens naar de hoek die hij maar maakt!
Denk dat de motor, zelfs met die banden, nog wel wat schuiner kan. En als je met zo'n motor rijdt en dan ook nog kneedownt ben je de attractie van het dorp *D
 
Ja, maar kijk eens naar de hoek die hij maar maakt!
Denk dat de motor, zelfs met die banden, nog wel wat schuiner kan. En als je met zo'n motor rijdt en dan ook nog kneedownt ben je de attractie van het dorp *D

bt010 eronder en dan gaan, dan ben je een held ja!!
 
toen gaf ik gewoon een beetje gas bij,

gisteren wel even gelachen, ik ging een bochtje door bij het stoplicht, gewoon met 30 ofzo, maar wel knie aan de grond heel relaxed.
kijk ik ineens recht in de bek van een politieagent, ohohoh maar gauw weggereden, voor ie op gekke plannen kwam!

Hang je er dan niet gewoon belachelijk ver naast :?
 
wel apart dat die gozer niet eens angstig uit zn ogen kijkt.

zo van , oh ik trek hem wel weer recht :?
 
t'is inderdaad die bolle ( Trevor Franklin ) van PB en die zie je in elk blad wel een keer op zijn plaat gaan. Die gasten kijken niet zo snel meer bang uit de ogen.
 

Originele PB bijschrift en commentaar :)

"Off the seat, on the floor but still on the gas. Twat"

Fuck up of the month

Not one fuck up this month, but three. Nothing serious, but when all three afflict the same victim within a few hours, you can't help but laugh. And laugh. ...

...Eventually, Trev meets up with Baldy Paul to re-shoot. "What I want you to do, Trev," whispers Baldy "is ride round in a circle, hanging off in a completely different way to what you're used to. Get you helmet about sic inches from the camera and look straight into the lens. And don't crash"
Trevor gamely manages all the above. Except the not crashing bit. Bollocks. Like a wounded bison Tubby limps back to the office.
"Sorry Bob. I've dropped your blade. It's buggered the fairing bar-end and indicator," he says.
"Never mind Trev. It's lucky I took the crash bungs off the other day, or they'd have got damaged too. Don't worry about it," says Bob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan