Hoe maken jullie je "witte"motorpak schoon??

Mrs Gobert heeft ook zo'n fancy witlederen pak van Dainese geloof ik.
Kun je prima reinigen met "savon de cuire", "leather soap" of "leerzeep". Te verkrijgen in de betere meubelspaciaalzaak of de Makro.

NB een mooie rode Ducati bikini onder het pak staat leuk.
 
.....
Gewoon blijven rijden als het regent ......
Wordt vanzelf niet viezer meer. Buiten de lijkjes dan maar daar heb je de regen dan weer voor.
Ohja ik heb het pak nog met ouderwetse Hollandse florijnen betaald dus ik heb het al even.

reactie op Gobert........
En ik maar tegen mijn vriendin zeggen dat ze thermisch ondergoed -O- -O- -O- aanmoet want dat is comfortabeler.
|( |( |( |( |( |( |(


Ik ga me niet meer met het welzijn van andere bezighouden.... Vanaf nu kies ik ook alleen maar de oplossing die mij het meeste bekoort.

*O* *O* *O* *O* Onder Leren pakken horen bikini's. *O* -O- *O* *O*

edit.... shit ze luisteren niet allemaal
 
Laatst bewerkt:
Protectoren eruit. Wasmachine kort programma op 30 graden. Niet centifugeren maar gewoon laten drogen. Niet in de zon of bij de verwarming. daarna weer invetten met leervet.

Trouwens, 180+vliegen zijn best wel cool !
 
Mrs Gobert heeft ook zo'n fancy witlederen pak van Dainese geloof ik.
Kun je prima reinigen met "savon de cuire", "leather soap" of "leerzeep". Te verkrijgen in de betere meubelspaciaalzaak of de Makro.

NB een mooie rode Ducati bikini onder het pak staat leuk.

dude, foto's :)

ik heb ook zo'n wit pak en schoon is hij allang niet meer, moet er ook nog is goed voor gaan zitten :(

kneedownco0.jpg
 
Ik kan wel zeggen hoe ik het doe maar dat geloof je toch niet :+

Scheerschuim erop smeren en dan met een natte doek afdoen, werkt echt perfect :Y

Hoe ben je daar in hemelsnaam achter gekomen? :?

Ennem, in de wasmachine? Serieus?! :?

Ik pak inderdaad ook meteen na het rijden een doek met heel warm water, even op de vliegjes houden zodat ze los weken en dan gaan ze er redelijk makkelijk af. Maar ja, die vliegen zijn bij mij niet het grootste probleem. Ik heb inmiddels op de achterkant van zwarte vlekken zitten van smeer/olie/troep dat denk ik opspatte toen ik van de week achterop mee reed. Krijg dat dus niet weg :-S

Mooi klote, want 'mensen met witte pakken die wit blijven, rijden niet genoeg' is dus echt niet mijn motto -O-
 
Hoe ben je daar in hemelsnaam achter gekomen? :?

Ennem, in de wasmachine? Serieus?! :?

Ik pak inderdaad ook meteen na het rijden een doek met heel warm water, even op de vliegjes houden zodat ze los weken en dan gaan ze er redelijk makkelijk af. Maar ja, die vliegen zijn bij mij niet het grootste probleem. Ik heb inmiddels op de achterkant van zwarte vlekken zitten van smeer/olie/troep dat denk ik opspatte toen ik van de week achterop mee reed. Krijg dat dus niet weg :-S

Mooi klote, want 'mensen met witte pakken die wit blijven, rijden niet genoeg' is dus echt niet mijn motto -O-

Was een tip van iemand, hij zei dat er niks anders in huis was en dus maar scheerschuim heeft gepakt :+ . Ik geloofde het ook niet maar toch effe geprobeerd en het werkt perfect.

Wasmachine zou ik zelf nooit doen maargoed
 
k gooi me pak wel in bad van de week.. ff poetsen en weer invetten. no way dat ie de wasmachine in gaat :N
 
k gooi me pak wel in bad van de week.. ff poetsen en weer invetten. no way dat ie de wasmachine in gaat :N
Gewoon aanhouden en onder de douche gaan staan, is gemakkelijker met schoonmaken dan dat pak los in bad.
Geen geintje, zelf getest. :)
 
Gewoon aanhouden en onder de douche gaan staan, is gemakkelijker met schoonmaken dan dat pak los in bad.
Geen geintje, zelf getest. :)
dan ga ik maar ff met pak aan douche maandag aaf :)
schoon te maken met axe badschuim? ben ik een rijdende chickmagnet strax :+


_O-
 
Even bij een leerspeciaalzaak langsgaan :Y
Ik gebruik universele leer conditioner (reinigen en voeden) en ik krijg mn fluo oranje pak nog goed schoon *D
 
pak neer leggen op tegelvloer, schuur sponsje pakken en schuur bende er af trekken, eronder zit dan net genoeg om te schuren en je pak niet te beschadigen..

handje ariel waspoeder erop met een beetje water, en schrobben maar!!! klote werk,
en je krijgt ruzie met je vrouw want de tegels worden en glibberig en vies van,
maar ja, je motorpak is schoon dus wat is het probleem dan?? :]

daarna wel goed invetten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan