Hoe moet dat dan??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Damian

Geblokkeerd account
8 nov 2004
9
0
Papendrecht
Ik heb een vraag.
Gister ofzo heb ik een topic geopend met een vermelding van een nieuwe zaak(had ik een motorgekocht).
Na wat vragen in dat topic over een site ben ik aan het zoeken en bellen geslagen en kon toen alleen de site geven waar hun adverteren.
Na een telefoontje kreeg ik te horen dat ze ook een shop hadden en heb dat in een of ander topic gepost.
Ik ben ook nog maar een paar dagen lid en uit de optel som maakte BAKSTEEN op dat ik spamde en besloot het topic te sluiten, maar hoe moet ik dan ergens op reageren(en topics openen),en wordt er hier altijd zo kort op de man af gereageerd?

Groeten van een nieuweling die waarschijnlijk een en ander fout doet. :]
 
beetje schijnheilig vindt je niet?

Eerst een topic over je eigen motorzaak openen alsof je een toevallige passant bent en vervolgens na het slotje snel je emailadres veranderen zodat het minder opvalt?
Jammer, maar we zijn niet gek.

Mocht je nog steeds het gevoel hebben dat het slotje ten onrechte was dan vraag ik je om daar even met ons over te mailen, dat is wat makkelijker en gerichter dan via een publiek topic proberen je gelijk te halen ;) Je kunt mailen naar crew@motor-forum.nl of naar mijn mail in m'n profiel.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan