Hoe moeten motorlaarzen zitten?

Ik heb nog een tip voor je,zag dat je hele mooie A* laarzen hebt gekocht met vervangbare toesliders.
Nu weet ik niet hoe sportief je rijstijl is maar ik kan je alvast garanderen dat die stukjes plastic bij je tenen heel snel slijten bij een beetje enthousiast :]
A* verkoopt ze ook van magnesium,zo blijft de neus van je laars wat langer heel dan bij die plastic gevallen ;)
Ik geloof dat ze iets van €15 kosten maar da's in ieder geval wel goedkoper als een nieuw paar laarzen.

Grtz,

Remco
 
Probeer gewoon eerst eens een ander merk, ieder merk heeft zijn eigen pasvorm.

(ik weet het, ben al de derde die het zegt, maar je negeert die opmerkingen blijkbaar, dus ik plaats het nog maar een keer :P )

Heb zelf ook eerst naar het zelfde merk gekeken maar aangezien ik geen laars aan kreeg. Heb een vrij hoge vrees dus aan gaat vaak met pijn en moeiten, en uit wil vaaqk alleen als ze je dan op de kop hangen. Heb nu een paar van Puma en zitten perfect.

Dus kijk eens naar een ander merk.
 
@ Ghost60: Ik weet niet precies welke handschoen je van A* zoekt maar ik heb ook ut GP model gekocht ivm dat k ook een pak daarvan heb incl. dezelfde laarzen als jij hebt maar dan in ut wit! *D ...

Die handschoene heb k bij Safe Motors vandaan gehaald!...Daar hadde ze nog verschillende mate en kleure!...Misschien heb je er wat aan! :)...

Greetzzz YamahaBiker...
 
Laatst bewerkt:
Losstaand van de maat, let vooral op de dikte!!! Tot mijn onthutsing bleek het namelijk belangrijker om er goed te kunnen mee schakelen dan om er al dan niet warme voeten mee te hebben. Mijn gloednieuwe motorlaarzen bleken wat te dik, pasten niet goed onder mijn schakelpedaal, met alle gevolgen vandien. Geweldig genante schuiver gemaakt en pijnlijke knie aan overgehouden waar ik drie weken nadien nog last van had. Lees maar:
http://ellenogez.be/rit_herbeumont1.htm
 
Losstaand van de maat, let vooral op de dikte!!! Tot mijn onthutsing bleek het namelijk belangrijker om er goed te kunnen mee schakelen dan om er al dan niet warme voeten mee te hebben. Mijn gloednieuwe motorlaarzen bleken wat te dik, pasten niet goed onder mijn schakelpedaal, met alle gevolgen vandien. Geweldig genante schuiver gemaakt en pijnlijke knie aan overgehouden waar ik drie weken nadien nog last van had. Lees maar:
http://ellenogez.be/rit_herbeumont1.htm
Thanks voor alle info mensen, much appretiated.

Heb vandaag de laarzen en de pak aan tand gevoeld. Wat je zegt heb ik ook een beetje, de laarzen zijn nog erg stijf en kan daarom (nog) niet erg soepel schakelen. Iemand een tip hoe ik ze wat soepeler krijg? Dat schakelen gaat nu voor ggeen meter. Ben nu op mijn werk en loop er expres nog in om ze wat soepeler krijgen voor als ik straks naar huis rijd.
 
Iemand een idee hoe je je laarzen soepeler ken maken? Ze zitten echt stug en ik heb echt weinig feeling met wat er met schakelen gebeurt.
 
Leer ?
Lang ,lang geleden werd mij altijd verteld om leren schoenen soepeler te maken door
kranten erin proppen met spiritus.
Maar ja dat was in dezelfde tijd dat je je hoofd moest wassen met petroleum tegen hoofdluis
dus of 't een veilig advies is :P
 
Iemand een idee hoe je je laarzen soepeler ken maken? Ze zitten echt stug en ik heb echt weinig feeling met wat er met schakelen gebeurt.
Dragen ;)

Met de laarzen die ik op de sm draag voel ik helemaal niets. Geen probleem, schakelen blijft gewoon omhoog en naar beneden tikken, of je dat nu voelt door je beweging of iets tegen je tenen aan voelt drukken... schakelen doet hij echt wel :W
 
Hahaha, thanks voor de vele nuttige tips. Gaan we allen tegelijk proberen :P
 
linkerlaars aan linkervoet, en rechterlaars aan de rechtervoet


succes!

Dat kan wel zo zijn, maar je moet er ook nog zorg voor dragen dat de punt altijd naar voren zit en de hak naar achter. Er zijn dus veel meer mogelijkheden dan je op het eerste gezicht zou denken.
 
Dragen ;)

Met de laarzen die ik op de sm draag voel ik helemaal niets. Geen probleem, schakelen blijft gewoon omhoog en naar beneden tikken, of je dat nu voelt door je beweging of iets tegen je tenen aan voelt drukken... schakelen doet hij echt wel :W
Idd, m'n vorige laarzen waren een stuk soepeler als m'n huidige, en je moet er ff aan wennen. Maar schakelen doen ze wel... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan