Hoe neem je een ART4 kettingslot mee?

moreneedforspeed

Die hard MF'er
3 nov 2009
288
0
Ommen
Wie heeft handige tips om een kettingslot mee te nemen op een motor zonder plaats onder de buddy en zonder koffers en tassen?

(en ja, een rugzak heb ik al:-))
 
Ik heb overal waar ik mogelijk kan komen een ART4 slot om een paal heen gehangen.

Ik heb dan bij elke sleutel op de hanger het adres van waar het slot aanwezig is staan.

Het is immers makkelijker om alleen de sleutel mee te hoeven nemen itt een sleutel en een slot.

Alle 50 sleutels in 1 keer meenemen is af te raden.

Het is wel even een investering, maar dat is geen punt toch?
 
Laatst bewerkt:
Ik neem m gewoon in de koffer mee.

Voor jou kan een stevig tasje dat je achterop vastmaakt
met een bagagenet, de oplossing zijn.
 
Ik denk altijd aan een lekker wijf en hang m dan om mn lul. Niet je concentratie verliezen want dan ben je m kwijt :z
 
als je hem in je rugzak doet, neem dan wel een fatsoenlijke motorrugzak anders breek je gelijk je rug als je onderuit gaat.

ik denk verder dat de meeste mensen alleen thuis hun motor met een kettingslot vastzetten. het is handiger om een schijfremslotje (heb je ook in ART4) in je buddy te gooien als je weggaat.
 
Een slot heeft toch geen zin.
Als ze hem willen jatten, dan kan je hem beter weggeven, dat scheelt weer schade. :z
 
Het wordt pas echt lastig als je een ART4 kettingslot EN een banaan mee wil nemen. Die moet je namelijk niet samen in een topkoffer doen kan ik je vertellen. In zo'n geval zou de banaanhangwagen misschien een oplossing zijn.
 
Het wordt pas echt lastig als je een ART4 kettingslot EN een banaan mee wil nemen. Die moet je namelijk niet samen in een topkoffer doen kan ik je vertellen. In zo'n geval zou de banaanhangwagen misschien een oplossing zijn.


Bananeshake :)
 
Het wordt pas echt lastig als je een ART4 kettingslot EN een banaan mee wil nemen. Die moet je namelijk niet samen in een topkoffer doen kan ik je vertellen. In zo'n geval zou de banaanhangwagen misschien een oplossing zijn.

De functie van een slot ken ik, maar wat was het doel van die banaan in je topkoffer?? :?
 
nek deed ik wel eens indd zoals de rambo kogelband maar toch achter gekomen dat het best gevaarlijk is dus nu rugtas
 
Het wordt pas echt lastig als je een ART4 kettingslot EN een banaan mee wil nemen. Die moet je namelijk niet samen in een topkoffer doen kan ik je vertellen. In zo'n geval zou de banaanhangwagen misschien een oplossing zijn.

Banaan vast-tapen aan de deksel van je topkoffer.... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan