Hoe neemt een student zijn motor mee in de trein?!

Dit is echt....

  • een koningsactie

    Stemmen: 58 60,4%
  • dom

    Stemmen: 1 1,0%
  • show-off!

    Stemmen: 2 2,1%
  • een technisch hoogstandje

    Stemmen: 5 5,2%
  • normaal

    Stemmen: 3 3,1%
  • gewoon een stel studenten

    Stemmen: 8 8,3%
  • K.U.N.S.T !!!!!!!

    Stemmen: 19 19,8%

  • Totaal aantal stemmers
    96

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
~In een ander topic van mijzelf stonden er een aantal motoronderdelen van verschillende aprilia aangeboden in ruil voor een paar kratten bier.
Zealot reageerde als eerste en stond de volgende dag al in Maastricht.....hij zou met de trein komen...ach jah bon dacht ik...paar dingetjes kan je best met de trein meenemen en als student is dat gratis ook.
Op het station zie ik een klein mannetje staan( :P ) met een rol belletjesfolie en 5 rollen plakband.jah...dat moet hem wel zijn....
Samen de bus naar huis genomen....vervelt ie me dat ie de hele motor wel mee wil nemen als het mag...ach jah...ik ben student hij is student..allemaal stelletje arme brakke mensen...waarom niet...wil ik er wel 5 kratjes bier voor hebben.Plus ik had nog verder best veel andere onderdelen van meer dan 2 andere motoren liggen dus onderdelen had ik nog genoeg over. zo gezegd zo gedaan.Een hele motor met zijn 2en binnen een uurtje uit elkaar gesloopt en opgestapeld....Formule 1 pitteams leken net amateurs ivm met ons!!
Vervolgens de bus terug genomen...de eerste chauffeur weigerde on erin te laten met ons "vouwfiets".
2e eindelijk wel en we konden richting station om vervolgens de trein in te gaan.
Koopt die kerel ook nog ens een treinkaartje voor zijn vouwfiets.....6euro.
Ik moest heel toevallig in Utrecht zijn dus heb ik die arme Zealot maar eens ff geholpen met zijn vouwfietsje in Utrecht te krijgen....
Ach jah kerel je hebt het verdiend!


En omdat een plaaatje meer dan 1000 woorden zegt:

full
 
Ik heb een hekel aan de trein, ook toen ik me OV had maar dit had ik graag wel in utrecht uit een trein zien komen. :)

Leuk gedaan. :P
 
" In 1972 a crack mechanic commando unit was sent to prison by a police court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Maastricht underground. Today still wanted by the government, they survive as Demolition Men of fortune. If you have a problem. If no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire: THE A(prilia)-TEAM. "

(typemachinegeluid 5x, tack, tack , tack , tack , tack):


full
 
Geniaal!

[me]EdwinO vraagt zich af of het ook met een Goldwing zou lukken...[/me]
 
Heb je die eerste pic toevallig ook in bureaublad formaat?

[me]HaveBlue vindt stomverbaasde collega's op maandagmorgen het einde...[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan