Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou die gevaarlijke gewoonte vlug afleren of alleen op het circuit houden.
In het midden van de bocht is net het gevaarlijkste op de openbare weg omdat andere onnozelaars dat ook graag doen en soms over de middelijn.
Ik ook. Blijf aan de buitenkant, meer overzicht en je bent al uit het gevaarlijkste deel van de bocht zonder dat je een uitwijk manoeuvre moet doen.
ik bedoel wel op mn eigen rijstrook....
Hoe denk jij dan dat een motor op 2 wielen blijft? Balanceren?Ik pak nog een zakje extra chips,de verhalen worden steeds mooier
Ik denk dat jullie een beetje over dit filmpje heen kijken of lezen, hier staat het haarfijn uitgelegd!Zoals in deze informatieve video beschreven:
Na meer dan 40 jaar motorrijden en wedstrijden gereden te hebben heb ik nog steeds geen ideeHoe denk jij dan dat een motor op 2 wielen blijft? Balanceren?
Precies.Na meer dan 40 jaar motorrijden en wedstrijden gereden te hebben heb ik nog steeds geen idee
Je snapt natuurlijk wel dat dergelijke actie puur voor de foto is. Beetje vonken trekken is altijd leuk voor een fotootje@Robse Als je dit doet, dan had je dus meer je gewicht moeten verplaatsen naar binnen en daardoor de motor rechter houden. Dan kan je aanzienlijk harder door de bocht en slipje niet je stapjes bij.In extremo kan je natuurlijk een kneedown doen. Maar ik maak me hier ook wel een schuldig aan hoor Bekijk bijlage 1478881
In jou geval zeker doenNa het lezen van dit,ga ik maar met een driewieler rijden
Circuit ervaring en circuit technieken gebruik je dan ook alleen op circuit (zoals meestal meegedeeld wordt op de betere cursussen).Maar alle gekheid op een stokje,ga een VROcurus volgen als je niet zeker weet of je de juiste techniek toepast,
en voor de snelheidsmaniak zijn er circuit trainingen.
Rij al heel wat jaren motor.In jou geval zeker doen
Dat is onzin. Op het circuit rijden is compleet anders dan op straat, maar dat neemt niet weg dat je die ervaring gewoon meeneemt naar de openbare weg.Circuit ervaring en circuit technieken gebruik je dan ook alleen op circuit (zoals meestal meegedeeld wordt op de betere cursussen).
Aha ` ben jij dat die dat ding altijd de hoek aan het om tillen is .. Ik dacht al, wat een vreemde actie .Ik vind het te moeilijk!
Daarom rijd ik al jaren alleen maar rechtdoor.
Ok ervaring (motor leren kennen) wel maar geen rijlijnen of naast de motor hangen, remtechniek is ook anders.Dat is onzin. Op het circuit rijden is compleet anders dan op straat, maar dat neemt niet weg dat je die ervaring gewoon meeneemt naar de openbare weg.