hoe?? niet slijtbout aan de grond, wel knie

GuidoZXR

Die hard MF'er
10 aug 2002
651
0
Swifterbant
oke, het kneedownen gaat mij nu steeds makkelijker af maar elke keer rij ik ook de slijtboutjes aan de grond. eigenlijk vindt ik dit helemaal niet zo prettig en fijn gevoel. wat moet ik doen om wel de knie aan de grond te rijden maar niet de slijtbout? iemand suggesties?
 
a)verrder ernaast hangen
b) steppies hoger plaatsen (maar dan komt je uitlaat, en dat wil je echt niet)
 
Bodemvrijheid groter maken door:
Steppies hoger zetten
Hogere steppies kopen
Steppies met rearsets (verstelblok) monteren (dan komen ze ook wat hoger/verder naar achter te staan)
 
Op zaterdag 27 september 2003 15:59 schreef MarcoMonstro het volgende:
Bodemvrijheid groter maken door:
Steppies hoger zetten
Hogere steppies kopen
Steppies met rearsets (verstelblok) monteren (dan komen ze ook wat hoger/verder naar achter te staan)

wat kan je soms met veel woorden weinig zeggen hé
 
Als ik jou was zou ik verder ernaast gaan hangen, die slijtboutjes zitten niet voor niets op die voetsteuntjes.. als je die slijtboutjes eruit draait weet je niet vantevoren wat het volgende onderdeel van je motor is dat de grond raakt.
 
Als ik jou was zou ik verder ernaast gaan hangen, die slijtboutjes zitten niet voor niets op die voetsteuntjes.. als je die slijtboutjes eruit draait weet je niet vantevoren wat het volgende onderdeel van je motor is dat de grond raakt.

Nog steeds je voetsteunen hoor. Alleen heb je nu een paar cm extra over.
 
ik zou zeggen iets meer gaan verzitten
of de slijtboutjes eruit draaien
mijn slijtboutjes zijn eruit en ik heb geene last van de steppies tegen de grond
en ik ga toch behoorlijk plat me menne ouwe duvel
 
heeeel simpel.. geen slijtbout!!! heb ik ook niet! raak je nog de grond met je steppies, maar is een stuk minder!
 
Terug
Bovenaan Onderaan