hoe nu verder begrenzing eruit

FR@NKILL

Die hard MF'er
2 feb 2006
401
1
vlak bij amsterdam
Hallo, ik ben nog al een noob. Ik heb een redelijke beschrijving. Nu zou ik de carbs losmoeten halen.. Kan iemand even aangeven hoe je dat moet doen met een pijltje in mn foto of iets dergelijks. Welke schroefjes blablabla alles stap voor stap... en ik heb al een gezocht maar dat ging niet zo succesvol :P

al vast bedankt.
Frank

full
 
is ook lastig je ziet door de bomen het bos niet meer, maar er scheen een how to te zijn van een zxr400 en die kan ik nergens vinden.
Maar ik denk dat als je het ff simpel uitleg hoe ik nu verder moet.. je hebt dus dat bovenste gedeelte dat kan je een beetje heen en weer bewegen zit erg losjes dat gedeelte moet eraf??
 
niet perse als het goed is zie je onder je carbs hoe ze vast zitten aan je cilinders misschien met grote slangeklemmen die kun je dan losdraaien en dan kun je hem voorzichtig eruit trekken

maar zie je de begrenzing niet zitten als je door je carbs naar binnen kijk
zou lullig zijn als ze bovenop zouden zitten en je de carbs er niet af zou hoeven halen

let wel op zet nergens te veel kracht op zodat het breekt/scheurt ik ken dit type namelijk niet
ken wel de zxr400 maar daar heb ik de begrenzing niet uit hoeven halen
 
Vraag eerst eens na op welke manier je motor begrenst is, dat kan op verschillende manieren zijn.
Als je niet eens weet hoe je de carburateurs los moet schroeven, blijf er dan liever vanaf. (heb je enig idee wat die dingen kosten, stel dat je er wat verkeerds uit sloopt)?
 
heb vanacht ff gereden en het was heerlijk. TERING WAT EEN BRUUTE ACCELERATIE ging mn verwachtingen te boven.

Daar rijdt je kawa voor he ;)

Stondt laatst op een lege weg naast een vriend van me 1 vs 1 voor een stoplicht, ik was nog nooit zo snel van mn plaats gekomen met mn 400'tje.. Hij stondt na afloop ook ff te kijken :9 Overigens wel gewonnen, hij is gewoon niet zo goed in optrekken :P Hij rijdt overigens op een R6 -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan