Hoe opvallend moet je dan zijn??

heb in parijs gereden met de auto.
kreeg al de waarschuwing van een aldaar residerende vriend om goed op te passen voor motoren, scooters en andere tweewielers...

Duh zei ik nog, ik heb zelf mijn A-tje.

twee dingen vielen me op.

1) franse tweewielers rijden als idioten en zien nergens gevaar maar overal een opening.
2) zie je een tweewieler op een botte manier over het hoofd dan trappen ze een deuk in je auto zodat je ze wel opmerkt....
automobilisten waren dus als de dood voor die motoren.

ik heb nog nooit zulk hectisch verkeer meegemaakt als toen, nieuwjaarsweekend. en ik reed ook nog eens met een dikke passat, ik werd helemaal gek... (dat kwam ook doordat de tomtom ging fucken, het het drukste weekdn van het jaar was en de tank op 2 a 3 liter na helemaal leeg was)
 
Ja..... HALLO!!!!

Het navigatiesysteem geeft toch niet aan dat je opzij moet kijken?????????????? Snap dat dan |(


[me="Fazero"]is van mening dat mensen steeds dommer worden en zich meer en meer laten leiden door technische snufjes.[/me]

(Vriend van me in z'n auto bij het stoplicht aan de voorkant aangereden door andere auto die achteruit reed om weer een andere auto door te laten...."Ja maar m'n piepertjes deden niks" |(
 
Laatst bewerkt:
Ja..... HALLO!!!!

Het navigatiesysteem geeft toch niet aan dat je opzij moet kijken?????????????? Snap dat dan |(


[me="Fazero"]is van mening dat mensen steeds dommer worden en zich meer en meer laten leiden door technische snufjes.[/me]

(Vriend van me in z'n auto bij het stoplicht aan de voorkant aangereden door andere auto die achteruit reed om weer een andere auto door te laten...."Ja maar m'n piepertjes deden niks" |(
100% mee eens, mensen leren om zelf niet meer na te denken. dat wordt voor hen gedaan. TOT de techniek het af laat weten, dan is er paniek of schade :r |(
 
Ja..... HALLO!!!!

Het navigatiesysteem geeft toch niet aan dat je opzij moet kijken?????????????? Snap dat dan |(


[me="Fazero"]is van mening dat mensen steeds dommer worden en zich meer en meer laten leiden door technische snufjes.[/me]

(Vriend van me in z'n auto bij het stoplicht aan de voorkant aangereden door andere auto die achteruit reed om weer een andere auto door te laten...."Ja maar m'n piepertjes deden niks" |(
Dan zijn ze waarschijnlijk stuk... De mijne beginnen al te jenken als ik in zn achteruit sta op een parkeerterrein, en er loopt een voetganger achterlangs!
Overigens ben ik het volledig met je eens: Mensen vertrouwen te veel op de geboden hulpmiddelen...

Ik ga morgen de bank op de motor overvallen. Ik ben toch ontzichtbaar op dat ding :+
_O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
100% mee eens, mensen leren om zelf niet meer na te denken. dat wordt voor hen gedaan. TOT de techniek het af laat weten, dan is er paniek of schade :r |(

altijd leuk om bij zo een auto op 3 cm van zo een sensor je voorband te zetten als je dr achter staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan