hoe oud is de scooterende medemens ;-)

Raffa

MF'er
30 aug 2011
193
0
Limburg-Belgie
Ben wel eens benieuwd hoe oud of jong jullie op de motorscooter zijn overgestapt ?

Ik ben er momenteel 33 en ga nu toch mijn overstap naar de motoscooter wagen,ben ik de jongste of zijn er nog die jonger zijn ?

Is gewoon uit interesse hoor ;-)
 
Ik ben 51 en rij nu 6 jaar scooter, en daarvoor zo,n 20 jaar motor.
 
Hi,

Reed vanaf 1976 na het behalen van me A zo,n 10 jaar motor , daarna een lange tijd niets en de laatste 2 jaar motorscooters .
en ben 54jr .


Ed
 
Ik ben 49 en rij vanaf 1980 motor. Ik overweeg om over te stappen op scooter of een Aprilia Mana, of wil een lichtere scooter naast een motor. Moet dus eerst nog wat verkopen hier. ;)
 
Ik ben 28. Toen ik de motorscooter kocht was ik 27, 't is m'n eerste gemotoriseerde tweewieler.
 
Ik ben 43. Vanaf mn 18de tot mn 24ste op snelle motoren gereden, daarna hele tijd geen motor.
Sinds een half jaar aan de motorscooter en het is veel leuker als op de motor!
 
IK ben nu 61 en in 2000 een scooter gekocht vanwege het rij/ comfort.
Oh ja, ik heb nu een pasje *O* ipv het roze vodje wat ik voor het eerst kreeg 41 jaar geleden.
 
Laatst bewerkt:
45 jaartjes hier.
Vanaf mijn 18e motorrijder, vanaf mijn 40e motorscooter.
 
Ben 26, sinds ik mijn motorrijbewijs (22) altijd zowel motor als motorscooter gereden.

Edit: valt me net op dat ik op moment van posten al 27 was (net een dag weliswaar) :P
 
Laatst bewerkt:
ik was 25 toen ik mijn motoscooter aanschaf ben nu 34.
voor mij is er niets fijner dan automaat.
ik rijd in de auto ook automaat.
 
Ben 45(nog 2 dagen) en heb zo'n 20 motorscooters "versleten" op 10 jaar tijd( plus nog een deel "normale motoren"

Rij naast mijn yp400 nog een Bandit 1250!
 
Rij nu 4 jaar scooter.
Ben her opstapper,motorrijbewijs na auto gedaan zal een jaar of 19/20 zijn geweest.
Ben nu bijna 47,vroeger redelijke zware motoren gereden.
 
Ha Sossa,

Van de zware motorscooters qua rijden de SW-T400 en van de lichte eigenlijk toch wel de Burgman 200.
De Silverwing vanwege het feit dat die toch wel een fijne 2-cilinder heeft.
Nog mooier vindt ik jouw Burgman lopen,die heb ik echter nooit gehad,alleen een paar dagen geleend van de dealer om er wat Alpenpasjes mee te ronden :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan