Hoe ouder, hoe gekker topic

downsider

Offerings to the God of Speed
30 mrt 2008
33.887
20.627
Zo ,laat ons beginnen,

Ik ben Harrie,den dwaas, en 52 jaar oud.
Ik vraag me af hoe rationeel is een "wat oudere zak" zoals mij huiden ten dage nog?
De reden dat ik dit topic open ,is dat ik ca 10 maanden geleden een Moto Morini corsaro 1200 aangeschaft heb. :) en ik ben er compleet verzot op. :Y :P :P
Na een hele tijd een "veilige"suzuki en daarna een "gladde" triumph 675 ,3 cilinder te hebben gereden.

Vele verklaren me hiervoor totaal gestoord,omdat het een ,en, italiaanse, en een probleem fiets zou zijn .
Wie van jullie is en compleet irrationeel en gestoord??,en wou eens "iets anders"?

50- gelieve niet te reageren,bij jullie heeft de dementie nog niet ingezet :+
 
Laatst bewerkt:
Ach, het valt wel mee met je hoor....
ik heb op mijn 62ste een Hayabusa gekocht.
Geen moment spijt, geniet nog steeds van elke kilometer op dat monster!
 
Ach, het valt wel mee met je hoor....
ik heb op mijn 62ste een Hayabusa gekocht.
Geen moment spijt, geniet nog steeds van elke kilometer op dat monster!

Ik denk dat ik je geheel begrijp,Brooooaaasap :]

De beleving wordt steeds intenser :)
 
Hoi, ik ben 55 en heb destijds na de introductie op een Corsaro proefgereden. Gaaf ding, maar die zou ik nooit 2e hands kopen.
Zelf heb ik een Ducati Hyperstrada 939 voor de korte en lange afstand. Ook een gaaf ding, en ik zou hem ook nooit 2e hands kopen. :+
 
Hoi, ik ben 55 en heb destijds na de introductie op een Corsaro proefgereden. Gaaf ding, maar die zou ik nooit 2e hands kopen.
Zelf heb ik een Ducati Hyperstrada 939 voor de korte en lange afstand. Ook een gaaf ding, en ik zou hem ook nooit 2e hands kopen. :+

2e hands waarom niet?

ik heb nu 10000 kilometer in 10 maanden,ermee, afgelegd 2006, kosten 130 euro aan materiaal enkele honderden aan arbeid.
Vele hiero rijden nog geen 2000 kilometer per jaar,wat mijn fiets omgerekend in 5 a 6 jaar weer een hele betrouwbare fiets zou maken :)

O ja ,nu bijna 38000 kilomterer op het fragiele tellertje :P
 
Laatst bewerkt:
Motorcycles keep the mind of an old man young :)

Hopelijk kan ik er over 30 jaar ook van meespreken :+
Ben nu nog maar 23 jaartjes jong!
 
Wat een kuttopic :r

Moet dus nog een paar jaar wachten voordat ik hier iets mag plaatsen :(
Je reinste discriminatie is het.

Oh wacht, nu heb ik toch gereageerd, terwijl ik dat dus eigenlijk nog niet mag...

Kom over een paar jaar wel terug :W




:+
 
Wat een kuttopic :r

Moet dus nog een paar jaar wachten voordat ik hier iets mag plaatsen :(
Je reinste discriminatie is het.
Oh wacht, nu heb ik toch gereageerd, terwijl ik dat dus eigenlijk nog niet mag...

Kom over een paar jaar wel terug :W




:+

Prima :t :W

tenzij je nu reeds tekenen van randdebiel/dementie vertoond :9~ ,welkom

Mare ,gasten met een SP 1 zijn altijd welkom,die sporen uberhaupt niet :+
 
Laatst bewerkt:
Ik wou hier ook wat kwijt, maar ben vergeten wat. Vast iets opschepperigs over de Ogre Superbike School (voor al uw kneedown problemen, ook ED problematiek fixed in minutes).
 
Laatst bewerkt:
Ik wou hier ook wat kwijt, maar ben vergeten wat. Vast iets opschepperigs over de Ogre Superbike School (voor al uw kneedown problemen).

komt vast wel terug :)

We gaan het lezen :t
 
TS is 52 en oudere zak? Je komt net kijken!
Bejaard worden kan altijd nog..........voor mij mss bij 93/ daarom vrlpg nog 30 jr te gaan?
Als ik dat heb gehaald, dan verschuif ik dat wrs naar 103 jr.

Ik ben 63 en ga nog lekker met mijn tentje door Europa :9
Niet huilie, huilie maar als nodig gewoon 1000km draaien op 1 dag.... :]
Slapen in zo'n suf hotel is alleen voor hééél slecht weer :?

Dat klopt wel: Hoe ouder hoe gekker! :P
 
Laatst bewerkt:
Geweldig toch :t

Al zou ik tekenen voor 32 ;)
 
:9
Ja, dat over uw ED problematiek. Maar toen was ik weer vergeten dat ik dat vergeten was. Of was het nou vergeten had.
Op mijn werk schrijf ik belangrijke dingen altijd op een papiertje dat ik vervolgens opvouw en in mijn broekzak stop. Als het tijd wordt om de broek te wassen haal ik de papiertjes er uit (niet vergeten!) en kijk ik wat er op staat. Dan zijn die dingen allang niet belangrijk meer. :P
 
Laatst bewerkt:
ben 62 en net weer begonnen met een honda cb650sc bj 1982 op te knappen lol en leuk werk heb ook nog een kawasaki gpz600r van 1986 waar ik op rij
 
Hmm... dat een oudere jongere van 52 nu de oudjes topic moet starten. :t
Aan de andere kant, dan is het verstand nog redelijk. :+

Ik rij als bijna 60 jarig jonkie trouwens een ZZR1100C uit "92. En die blijft voorlopig nog.... :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan